Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7587244
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7587244 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1/ Konserwacja studni, zdrojów ulicznych, czyszczenie wpustów, studzienek i kanałów kanalizacji deszczowej (miesięcznie L= ca 300m, śr. 200-1000 mm), 2/ Konserwacja przepompowni kanalizacji sanitarnej i deszczowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/ Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1/ Konserwacja studni, zdrojów ulicznych, czyszczenie wpustów, studzienek i kanałów kanalizacji deszczowej (miesięcznie L= ca 300m, śr. 200-1000 mm), 2/ Konserwacja przepompowni kanalizacji sanitarnej i deszczowej 2/ Na zamówienie składa się wykonanie: 1/ konserwacja studni, zdrojów ulicznych, czyszczenie wpustów, studzienek i kanałów kanalizacji deszczowej /także wycinka korzeni drzew itp. w kanałach kanalizacji deszczowej/(miesięcznie L= ca 300m, śr. 200-1000mm). Szczegółowy zakres prac określa załącznik A1 do umowy. Wykaz studni i zdrojów ulicznych przewidzianych do konserwacji zawiera załącznik A do umowy. 2/ konserwacja przepompowni kanalizacji sanitarnej i deszczowej Szczegółowy zakres prac określa załącznik B1 do umowy. Wykaz przepompowni przewidzianych do konserwacji zawiera załącznik B do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: Do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym (środki transportu) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum po 1 zamówieniu na część a i b (rozpoczęte i zakończone) odpowiadającemu swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani będą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych. 3/ Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /minimum po 1 na część a i b/ zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4/ Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 5a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja, utrzymanie w ciągłym ruchu i usuwanie awarii przepompowni ścieków na terenie kompleksu wojskowego:Część I - Białobrzegi, Część II - Zegrze.
Dodano: 2016-07-26 - KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ KOTŁOWNI GAZOWO - OLEJOWEJ NA TERENIE 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie prac związanych z konserwacją i przeglądami placów zabaw i obiektów rekreacyjnych będących w administrowaniu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, w latach 2016-2018.
Dodano: 2016-05-10 - Konserwacja urządzeń wodnych na terenie Gminy Wołomin w 2016 r.
Dodano: 2016-04-12 - Przeglądy obiektów budowlanych urządzeń i instalacji w SPZOZ Mińsk Mazowiecki
Dodano: 2016-04-05 - Konserwacja i eksploatacja instalacji fontanny i iluminacji na Placu Szembeka w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
Dodano: 2016-03-16 - Mycie i konserwacja oraz odtworzenie zniszczonych modułów Miejskiego Systemu Informacji o patronach ulic i ważnych obiektach historycznych
Dodano: 2016-03-11 - Przeglądy obiektów, urządzeń i instalacji w SPZOZ w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-03-03 - WYKONANIE PRZEGLĄDU I KONSERWACJI WRAZ Z WYKONANIEM NAPRAW I USUNIĘCIEM AWARII BRAM PRZESUWNYCH, GARAŻOWYCH, SZLABANÓW WJAZDOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOG W ZEGRZU- ZP/102/2015
Dodano: 2016-01-29 - Konserwacja muzealiów na ekspozycję Muzeum Warszawy w ramach projektu pn. Modernizacja, konserwacja oraz digitalizacja obiektów zabytkowych siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta w Warszawie
Dodano: 2016-01-21