Przetargi.pl
1. Gmina Maków - Regionalnym Centrum Innowacji i Rozwoju - gadżety promocyjne, promocja - Zadanie 4

Urząd Gminy Maków ogłasza przetarg

  • Adres: 96124 Maków, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 312 017 , fax. 468 312 009
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Maków
    ul. Główna 12
    96124 Maków, woj. łódzkie
    tel. 468 312 017, fax. 468 312 009
    REGON: 99494000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Gmina Maków - Regionalnym Centrum Innowacji i Rozwoju - gadżety promocyjne, promocja - Zadanie 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie zadania W ramach zadania należy wykonać: stoisko reklamowe, banery, roll - upy, tablice pamiątkowe 1. Banery promujące Forum i Gminę Tablica jednostronna, wolnostojąca, rozmiar ekranu (szerokość 1 m, wysokość 2 m), ekran w postaci ram napinających dla baneru winylowego , konstrukcja wsporcza w postaci dwóch słupów z kształtowników stalowym, trwale związana z gruntem, osadzona w fundamencie betonowym, dolna krawędź do 0,5 m od poziomu gruntu, nieoświetlona, montaż i strefa wiatrowa. 6 szt. - banerów 2. Roll-upy Roll-up dwustronny w formacie 200x100cm.Kaseta wykonana z aluminium, listwy do mocowania grafiki powinny być zaciskowe. W zestawie torba do transportu z miękką wkładką rozsuwana wzdłuż całej szerokości. Gramatura min. 500g/m2, Ilość - 6 szt. 3. Tablice pamiątkowe Tablice pamiątkowe projektu umieszczone będą na budynku Urzędu Gminy w Makowie, Tablice wykonane będą z materiałów trwałych i odpornych na działanie czynników atmosferycznych. Tablice mają spełniać wymogi promowania projektu zgodnie z wytycznymi RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 – 2 szt. 4. Stoisko reklamowe- które będzie wyposażone w jedną ściankę reklamową konstrukcji aluminiowej o wymiarach:wysokość-230 cm x długość 350cm( 5 paneli po 70 cm) w kształcie łuku umożliwia prezentację grafiki, dwa halogeny, wydruk grafiki na folii monomerycznej zabezpieczonej laminatem. Wszystko zapakowane będzie w wygodny do transportu kuferek, który po rozłożeniu ścianki, wykorzystany będzie jako stolik promocyjny do rozłożenia gadżetów oraz ulotek . Dodatkowo stoisko będzie posiadało dwa krzesła typu hoker. Przy ściance ustawione będą dwa aluminiowe, składane stojaki na ulotki, wyposażony w 6 półek po obu stronach, wysokość stojaka 150 cm, półki na ulotki formatu A 4. Wszystko ma być w jednej tonacji kolorystycznej, oraz posiadające odpowiednie logo projektu. Ilość- 1 pakiet (2xkrzesł, 2xstojak na ulotki, 1xścianka) 5. Banery reklamowe – jednostronne oraz dwustronne banery reklamowe z drukiem cyfrowym o wymiarach 100cmx500cm. Banery będą matowe, laminowane, zabezpieczone przed ścieraniem. Jeden baner będzie posiadał druk dwustronny a jeden jednostronny. Każdy baner będzie dodatkowo zgrzewany na brzegach w celu wzmocnienia oraz będzie posiadał oczka dla łatwiejszego zamontowania co 50 cm. Ilość- 1 jednostronny, 1 –dwustronny UWAGA: Wzory nadruku, grawerki itp. będą ustalone indywidualnie na każdy przedmiot zamówienia po rozstrzygnięciu przetargu z wybranym wykonawcą. Przed każda realizacja zamówienia Wykonawca ma obowiązek przedstawić próbki materiałów z jakiego zostaną wykonane gadżety i materiały promocyjne. Wszystkie przedmioty musza być oznakowane logo i napisem zgodnie z wytycznymi promocji projektów Regionalny Program Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Zdjęcia z terenu Gminy niezbędne do wykonania gadżetów zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Wizualizację wszystkich materiałów i gadżetów promocyjnych należy uzgodnić przed ich realizacją. Przykładowe zdjęcia są tylko przykładami wizualnymi materiałów będących przedmiotem tego zamówienia. Dostawa materiałów następować będzie sukcesywnie w czasie realizacji zamówienia. Kolejność dostaw będzie każdorazowo ustalone z zamawiającym na żądanie. Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym. Płatność za wykonaną usługę będzie częściowa zgodnie z zapisami w umowie. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach