Przetargi.pl
1. Budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Zaborowicach 2. Budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Cierchach 3. Rozbudowa 2 kondygnacyjnego skrzydła budynku Zespołu Szkół w Grzymałkowie wraz z Przychodnią z 1 gabinetem stomatologicznym i 1 gabinetem lekarskim do udzielania świadczeń zdrowotnych dla dzieci i osób dorosłych

Urząd Gminy w Mniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-080 Mniów, ul. Centralna 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48 41 3737002 , fax. +48 41 3737004
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Mniowie
    ul. Centralna 9 9
    26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie
    tel. +48 41 3737002, fax. +48 41 3737004
    REGON: 00054988400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Zaborowicach 2. Budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Cierchach 3. Rozbudowa 2 kondygnacyjnego skrzydła budynku Zespołu Szkół w Grzymałkowie wraz z Przychodnią z 1 gabinetem stomatologicznym i 1 gabinetem lekarskim do udzielania świadczeń zdrowotnych dla dzieci i osób dorosłych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Budowa sali gimnastycznej wraz zapleczem przy Szkole Podstawowej w Zaborowicach Kubatura - 6.900,00 m? Pow. zabudowy - 969,00 m? Pow. użytkowa - 836,78 m? 2. Budowa sali gimnastycznej wraz zapleczem przy Szkole Podstawowej w Cierchach Kubatura - 4.523,01 m? Pow. zabudowy - 722,53 m? Pow. użytkowa - 591,58 m? 3. Rozbudowa 2 kondygnacyjnego skrzydła budynku Zespołu Szkół w Grzymałkowie, wraz z Przychodnią z 1 gabinetem stomatologicznym i 1 gabinetem lekarskim do udzielania świadczeń zdrowotnych dla dzieci i osób dorosłych. Kubatura - 5.236,20 m? Pow. zabudowy - 1.699,30 m? Pow. użytkowa - 1.189,54 m? Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik Nr 7 do niniejszych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Zaborowicach w kwocie: 100.000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy) 2) Budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Cierchach w kwocie: 75.000,00 PLN (słownie złotych:siedemdziesiąt pięć tysięcy) 3) Rozbudowa 2 kondygnacyjnego skrzydła budynku Zespołu Szkół w Grzymałkowie wraz z Przychodnią z 1 gabinetem stomatologicznym i 1 gabinetem lekarskim do udzielania świadczeń zdrowotnych dla dzieci i osób dorosłych w kwocie: 75.000,00 PLN (słownie złotych:siedemdziesiąt pięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych poprzedzających rok publikacji ogłoszenia o niniejszym przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 15 pracowników, 6)Dysponują lub będą dysponować osobami, które pełnić będą funkcję: kierownika budowy, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia. Osoba przewidziana do realizacji przedmiotowego zamówienia jako kierownik budowy winna posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień, w tym pełnieniu funkcji kierownika budowy na co najmniej jednej budowie o charakterze i zakresie zgodnym z przedmiotem zamówieni, kierownika robót sanitarnych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu co najmniej funkcji kierownika robót, liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień, kierownika robót elektrycznych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu co najmniej funkcji kierownika robót, liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień, kierownika robót drogowych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami drogowymi oraz posiadającej co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu co najmniej funkcji kierownika robót, liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień. 7)Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy są obywatelami polskimi lub, jeżeli nie są obywatelami polskimi, to biegle władają językiem polskim lub jeżeli nie są obywatelami polskimi i nie władają biegle językiem polskim, to Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza, zapewniającego stałe i biegle tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, nadzorem inwestorskim a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę jak i dostarczanych przez Zamawiającego. Przy zatrudnieniu tłumacza należy wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia , tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. 8)Posiadają doświadczenia w zakresie realizacji robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem poprzez udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch porównywalnych zamówień. Za zamówienie porównywalne uważa się: a) dla zamówienia nr 1 i 2: - budowę, przebudowę lub rozbudowę 2-ch obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 550 m2, kubaturze nie mniejszej niż 4 500,00 m3 i wartości wykonanych robót budowlanych nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł dla każdego zamówienia, w tym: obiektu sportowego (hali/sali sportowej z zapleczem techniczno-sanitarnym) o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 550,0 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 4 500,00 m3 i wartości wykonanych robót budowlanych brutto nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. b) dla zamówienia nr 3 : - budowę, przebudowę lub rozbudowę 2-ch obiektów użyteczności publicznej, w tym: jednego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 000,00 m2, kubaturze nie mniejszej niż  5 000,00 m3 i wartości wykonanych robót budowlanych nie mniejszej niż 3 000 000,00 z i jednego obiektu służby zdrowia (ośrodka zdrowia, przychodni lekarskiej) o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500,0 m2 , kubaturze nie mniejszej niż 2 000,00 m3 i wartości wykonanych robót budowlanych brutto nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku spółek jawnych - spółek cywilnych do oferty należy złączyć zaświadczenia na spółkę. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach