Przetargi.pl
1/2009/U.Konserw.

Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Żubardź" ogłasza przetarg

  • Adres: 91-043 Łódź, ul. Tybury 7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6121237, 6121238 , fax. 042 6121236
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Żubardź"
    ul. Tybury 7 7
    91-043 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6121237, 6121238, fax. 042 6121236
    REGON: 47206641800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anzubardz.wikom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1/2009/U.Konserw.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV 93 900000-8 Różne usługi gdzie, indziej niesklasyfikowane 3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie bieżącej konserwacji w administrowanych zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa i osób prywatnych w 2010 roku ( Załącznik Nr. 1 do SIWZ - wykaz nieruchomości ) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 939000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków a) oferenci zobowiązani są do złożenia w zaklejonej kopercie oferty zawierającej ? wypełniony i podpisany formularz ofertowy potwierdzający akceptację i spełnienie wszystkich oświadczeń w nim zawartych Załącznik Nr. 5 do SIWZ - formularz ofertowy ? aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ? oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 / Załącznik Nr. 6 do SIWZ / ? aktualne odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu zgłaszania ofert ? wykaz ważniejszych robót - min 2 szt. realizowanych w latach 2008 I - XI , potwierdzonych przez inwestora o dobrym ich wykonaniu załącznik Nr. 8 do SIWZ ? odpis uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ? aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne E i D dla robót gazowych ? informacje o firmie potencjał kadrowy Załącznik Nr. 9 do SIWZ ? aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50 tysięcy złotych . UWAGA : 1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do składania oświadczeń w imieniu oferenta. O ile uprawnienie to nie wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo . 2. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu o treści innej niż wymagana przez zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wraz z załącznikami musi być zgodna zarówno w sposobie jej sporządzenia, jak i zawartości merytorycznej i treści z ustawą i ze wszystkimi postanowieniami niniejszej SIWZ ? Oferta ma być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny i pod rygorem nieważności w formie pisemnej ? Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej ? Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę ? Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez upoważnionego Oferenta. Ewentualnie pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub przez notariusza , o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty ? Oferta oraz załączniki do oferty winny być przygotowane zgodnie z instrukcjami i treścią zawartą w niniejszej SIWZ : - we wzorze formularza ofertowego - we wzorze formularzy pozostałych załączników stanowiących integralną część niniejszej SIWZ - strony oferty winny być kolejno ponumerowane - numeracja stron winna rozpoczynać się od numeru 1 umieszczonego na pierwszej stronie oferty, a w treści oferty - formularzu ofertowym - winna być umieszczona informacja z ilu kolejno ponumerowanych stron składa się oferta wraz z załącznikami . Zamawiający nie wymaga numerowania stron czystych. - każda strona oferty winna być podpisana przez osobę uprawniona do podpisywania oferty - wszystkie strony oferty i załączników winny być trwale połączone, aby uniemożliwić zdekompletowanie zawartości oferty . - ofertę należy złożyć w 1 egzemplarzu. musi być w niej oferowana tylko jedna wartość roboczogodziny brutto i składników cenotwórczych netto . - oferent winien umieścić ofertę wraz z załącznikami w nieprzezroczystej, szczelnie, trwale zamkniętej i nienaruszonej kopercie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stawka roboczogodziny brutto
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anzubardz.wikom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną