Przetargi.pl
1/2009 przebudowa kotłowni

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Świstucha 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2822227 , fax. 054 2822227
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o.
    ul. Świstucha 5 5
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2822227, fax. 054 2822227
    REGON: 91095179700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pec.aleksandrowkujawski.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wytwarzanie,przesyłanie i dystrybucja ciepła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1/2009 przebudowa kotłowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa kotłowni-kotłowni koksowej na miałową wraz z jej przebudową i rozbudową o podziemne pomieszczenie składu opałowego w budynku administracyjno-biurowym w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót , które stanowią załącznik do SIWZ. Sposób realizacji określono w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Instalacyjnych stanowiących załącznik do SIWZ. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów o parametrach równych parametrom określonych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. Intencją Zamawiajacego jest uzyskanie w wyniku realizacji zamówienia pełnego, gotowego do pracy systemu ogrzewania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym podmiotowi zamówienia zawarte w art.22. ust.1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art.24 ustawy. b)złożą ofertę na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ wraz z dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia dziłalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali minimum dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym podmiot zamówienia. e) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. f) udzielają gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 3 lat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie , że oferent spełnia warunki art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru , albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3. Oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 4.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 300 000 zł 5. Sprawozdanie finansowe za 2007r. i 2008r. 6. Informację z banku , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych przez niego środków finansowych lub jego zdolność kredytową 7. Informacje muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Kopie dokumentów potwierdzających ,że wykonawca posiada uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z przepisami Prawa budowlanego w branżach : budowlanej , elektrycznej , sanitarnej 9. Wykaz wykonanych minimum 2-ch robót , zbliżonych do robót w/w w zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto w okresie 5 lat (licząc wstecz od otwarcia ofert) , oraz z załączeniem dokumentów potwierdzajacych , że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez oferenta za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pec.aleksandrowkujawski.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach