Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Świstucha 5
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2822227 , fax. 054 2822227
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o.
ul. Świstucha 5 5
87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2822227, fax. 054 2822227
REGON: 91095179700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pec.aleksandrowkujawski.biuletyn.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wytwarzanie,przesyłanie i dystrybucja ciepła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1/2009 przebudowa kotłowni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa kotłowni-kotłowni koksowej na miałową wraz z jej przebudową i rozbudową o podziemne pomieszczenie składu opałowego w budynku administracyjno-biurowym w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót , które stanowią załącznik do SIWZ. Sposób realizacji określono w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Instalacyjnych stanowiących załącznik do SIWZ. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów o parametrach równych parametrom określonych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. Intencją Zamawiajacego jest uzyskanie w wyniku realizacji zamówienia pełnego, gotowego do pracy systemu ogrzewania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym podmiotowi zamówienia zawarte w art.22. ust.1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art.24 ustawy. b)złożą ofertę na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ wraz z dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia dziłalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali minimum dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym podmiot zamówienia. e) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. f) udzielają gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 3 lat.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie , że oferent spełnia warunki art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru , albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3. Oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 4.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 300 000 zł 5. Sprawozdanie finansowe za 2007r. i 2008r. 6. Informację z banku , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych przez niego środków finansowych lub jego zdolność kredytową 7. Informacje muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Kopie dokumentów potwierdzających ,że wykonawca posiada uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z przepisami Prawa budowlanego w branżach : budowlanej , elektrycznej , sanitarnej 9. Wykaz wykonanych minimum 2-ch robót , zbliżonych do robót w/w w zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto w okresie 5 lat (licząc wstecz od otwarcia ofert) , oraz z załączeniem dokumentów potwierdzajacych , że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez oferenta za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pec.aleksandrowkujawski.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Emilii Plater 9 w Inowrocławiu.
Dodano: 2016-06-30 - REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ W DWÓCH BUDYNKACH URZĘDU MIASTA INOWROCŁAWIA PRZY UL. PREZYDENTA FRANKLINA ROOSEVELTA NR 36 ORAZ NR 33-35
Dodano: 2016-06-24 - Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Emilii Plater 9 w Inowrocławiu.
Dodano: 2016-06-15 - REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ W DWÓCH BUDYNKACH URZĘDU MIASTA INOWROCŁAWIA PRZY UL. PREZYDENTA FRANKLINA ROOSEVELTA NR 36 ORAZ NR 33-35
Dodano: 2016-06-03 - Przebudowa instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Złotnikach Kujawskich
Dodano: 2016-05-19 - Adaptacja części parteru ze zmianą sposobu użytkowania części parteru budynku, na archiwum zakładowe Urzędu Miasta Włocławek, Włocławek, ul. Ptasia 2a, w ramach zadania pn. Przebudowa budynków Urzędu Miasta
Dodano: 2016-05-04 - Zaprojektowanie, dostarczenie i montaż pomp ciepła oraz paneli fotowoltaicznych dla budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej w gminie Gostycyn
Dodano: 2015-09-23 - Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz remont dachu w budynku biurowym przy ul. ks. Bolesława Jaśkowskiego 11 w Inowrocławiu.
Dodano: 2015-09-11 - Montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych oraz budowa hybrydowego oświetlenia na terenie Gminy Chełmża
Dodano: 2015-08-10 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu laboratorium chemicznego w budynku Zespołu Szkół Chemicznych im. Ignacego Łukasiewicza przy ul. I. Łukasiewicza 3 w Bydgoszczy.
Dodano: 2015-08-07