Przetargi.pl
17/2/KONS/DCZP/2013/P Bieżąca konserwacja instalacji i budynków wykorzystywanych przez zamawiającego na działalność leczniczą i pomocniczą wraz z zabezpieczaniem awarii w budynkach przy ul. Wybrzeże J.C- Korzeniowskiego 18 we Wrocławiu

Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 50-226 Wrocław, ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 66 212 , fax. 71 77 66 229
  • Data zamieszczenia: 2013-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18 18
    50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 66 212, fax. 71 77 66 229
    REGON: 02118481900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    17/2/KONS/DCZP/2013/P Bieżąca konserwacja instalacji i budynków wykorzystywanych przez zamawiającego na działalność leczniczą i pomocniczą wraz z zabezpieczaniem awarii w budynkach przy ul. Wybrzeże J.C- Korzeniowskiego 18 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja instalacji i budynków wykorzystywanych przez Zamawiającego na działalność leczniczą i pomocniczą wraz z zabezpieczaniem awarii w budynkach przy ul. Wybrzeże J.C- Korzeniowskiego 18 we Wrocławiu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 1.Wykaz obiektów podlegających przedmiotowi zamówienia: Lp./Nazwa obiektu/Kubatura w m?/Pow. użytkowa ogółem w m?/Pow. użytkowa do bieżącego utrzymania i konserwacji w m2 1)Budynek A: 5246,00/1245,00/1245,00 2)Budynek G: 44 786,00/5 949,00/5 949,00 3)Budynek M: 14 139,00/2 561,00/2 059,00 4)Budynek N: 1 691,00/496,00/496,00 5)Budynek P: 1 265,00/204,00/204,00 6)Budynek U: 5 693,00/1 257,00/1 257,00 7)Budynek W: 283,00/61,60/61,60 2.Przedmiotowi zamówienia podlega również teren na którym usadowione są budynki : A, G, M, N, P, U, W. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie bieżącej i kompleksowej konserwacji instalacji i budynków oraz zabezpieczanie awarii w następujących zakresach: a) instalacji: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, c.w.u , c.o. oraz domofonowej, b) ogólnobudowlanym: drobne roboty murarskie i malarskie, drobne roboty dekarskie, drobne roboty stolarskie, drobne ślusarskie i drobne roboty spawalnicze. 2. Ustala się następujące granice wykonywania w ramach usługi - prac na instalacjach wewnętrznych budynku: a) instalacja elektryczna - do rozdzielni niskiego napięcia, b) instalacja zimnej wody - do zaworu przed wodomierzem, c) instalacja ciepłej wody wraz z cyrkulacją - do wymiennika ciepła, d) instalacja kanalizacyjna - do najbliższej studzienki poza budynkiem, e) instalacja c.o. - do zaworów pod rozdzielaczami c.o. 3. Prace wchodzące w zakres bieżącej kompleksowej konserwacji wykonywane będą przez Wykonawcę na bieżąco i bez zbędnej zwłoki w zależności od potrzeb Zamawiającego, w dni robocze w godzinach 7.00 - 15.00. 4. Szczegółowy zakres czynności dotyczących wykonywania bieżącej konserwacji oraz zabezpieczania awarii obejmuje: 4.1 . Roboty instalacyjne wewnątrz budynków: 4.1.1. Instalacja wodno-kanalizacyjna , c.w.u. i c.o.: a) czyszczenie i udrożnienie kanalizacji do pierwszej studzienki poza budynkiem, b) udrażnianie (w tym odmrażanie w okresie zimowym) pionów i poziomów kanalizacyjnych w budynkach, c) likwidacja nieszczelności instalacji wodno - kanalizacyjnej i c.o., d) wymiana zaworów na instalacji wodociągowej i c.o., e) naprawa armatury i przyborów sanitarnych (np.: misek ustępowych, kabin prysznicowych i brodzików, umywalek i zlewozmywaków, itp.) f) odpowietrzenie grzejników, g) udrażnianie umywalek, wpustów podłogowych (kratki odpływowe), brodzików, misek ustępowych oraz podejść kanalizacyjnych pod w/w przybory. 4.1.2 . Instalacja elektryczna : a) bieżąca naprawa i konserwacja instalacji elektrycznej i sygnalizacji domofonowej, b) sprawdzanie tablic rozdzielczych i bezpiecznikowych oraz usuwanie przyczyn przegrzania się zabezpieczeń, c) zapewnienie ciągłości funkcjonowania oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego budynków, d) wymiana żarówek i jarzeniówek oraz uszkodzonego osprzętu instalacyjnego, e) demontaż i ponowny montaż opraw i kloszy lamp celem ich umycia, f) do 25 dnia każdego miesiąca dokonywanie odczytów liczników elektrycznych w budynkach. 4.2. Roboty ogólnobudowlane: 4.2.1. Roboty murarskie i malarskie: a) uzupełnienie muru i tynku w miejscach przekuć po odkrywkach instalacji wod. kan. do pow. 4,0 m2, b) uzupełnianie tynku wewnętrznego i zewnętrznego, c) naprawa uszkodzonych pojedynczych biegów schodowych betonowych bez ich odtwarzania, d) roboty malarskie (malowanie drobnych elementów np. łóżka, szafki, stoliki itp.) i powierzchnie do 4,0 m2 , podmalowanie ubytków, e) roboty posadzkarskie (uzupełnienia i naprawa wykładzin, płytek PCV i terakoty, f) wylewki pod posadzki + wyrównanie j.w., g) inne roboty murarskie wewnętrzne do 4,0 m2. 4.2.2. Roboty dekarskie: a) czyszczenie rynien, rur spustowych i czyszczaków, b) uzupełnienie rur spustowych i rynien do 2,0 mb (jednorazowo w danym miejscu), c) usuwanie sopli z dachu i z elementów elewacji budynku, d) usuwanie śniegu z dachów płaskich w okresie zimowym. 4.2.3. Roboty stolarskie i ślusarskie: a) szklenie skrzydeł okiennych i drzwiowych, szaf meblowych, b) dopasowanie i regulacja skrzydeł okiennych, ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych, c) wymiana zamków oraz zawiasów w drzwiach, d) wymiana wkładek i klamek w drzwiach oraz oknach, e) naprawa i regulacja samozamykaczy w drzwiach, f) naprawa drzwi, parkietów i progów, g) naprawa mebli, wymiana zawiasów i zamków, h) wieszanie flag, półek, karniszy i innych drobnych elementów, i) roboty spawalnicze (łóżka i inny sprzęt na oddziałach), j) naprawa drobnych elementów metalowych i drewnianych. 5. Zamawiający może na wniosek Wykonawcy wyrazić zgodę na wykonywanie prac wchodzących w zakres bieżącej kompleksowej konserwacji poza ustalonymi godzinami. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy stałej obecność na terenie DCZP sp. z o.o. co najmniej jednej osoby fizycznej wykonującej umowę w godz.7.00 - 15.00. 7. Szczegółowy zakres czynności dotyczących zabezpieczenia przez Wykonawcę awarii na terenie Zamawiającego: 7.1. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienie dyżuru telefonicznego: - w dni powszednie w godzinach 15:00 - 6:00, - w dni wolne od pracy i święta - całodobowo. 7.2. Wykonawca o awarii będzie powiadamiany przez Zamawiającego telefonicznie. 7.3. Zabezpieczenie przez Wykonawcę awarii nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w 1,5 godziny od momentu jej zgłoszenia. 7.4. W przypadku awarii zagrażającej zdrowiu lub życiu Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego jej zabezpieczenia, w tym zabezpieczenia budynku lub instalacji przed dalszym zniszczeniem. 7.5. Wykonawca wyposaży swoich pracowników w telefony komórkowe . 7.6. Wykonawca każdorazowo w ciągu 24 godzin od czasu zakończenia zabezpieczenia awarii jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przedmiar robót dot. usunięcia skutków awarii (zalecany program NORMA) . 7.7. Zamawiający może zlecić Wykonawcy usunięcie awarii, rozliczenie robót następować będzie kosztorysem powykonawczym według stawek ustalonych w formularzu cenowym. Zlecone usunięcie awarii nie może być wykonane przez osobę fizyczną stale wykonującą umowę w godz. od 7:00 do 15:00, chyba że osoba ta usuwać będzie awarię poza godzinami stałego wykonywania umowy. 7.8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia rejestru zleconych i zabezpieczonych awarii- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ oraz rejestr zleconych i wykonanych czynności wynikających z bieżącej eksploatacji obiektu - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 8. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość wynajęcia na terenie Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego18, pomieszczenia przeznaczonego na zaplecze techniczne i socjalne. W tym celu konieczne będzie zawarcie odrębnej umowy najmu 9.Szczegółowy zakres obowiązków stron i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały ujęte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości : 8 424,00 zł (słownie : osiem tysięcy czterysta dwadzieścia cztery złotych) co stanowi 3% (słownie: trzy procent) kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zadania. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 69 1130 1033 0018 8169 3820 0001 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji: 1) z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta; 2) gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta; 3) z treści dokumentu gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami ustawy Pzp 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, w godz. 8.?? - 14.??, najpóźniej do terminu składania ofert. 7. Do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. Brak dowodu wniesienia wadium stanowić będzie podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 8. Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w przepisach ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dczp.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach