Przetargi.pl
13/INFR/4651/2009

Jednostka Wojskowa 4651 ogłasza przetarg

  • Adres: 81-929 Gdynia,
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6268012 , fax. 058 6268275
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4651
    81-929 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6268012, fax. 058 6268275
    REGON: 19048063300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    13/INFR/4651/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa płoszenia ptactwa metodami sokolniczymi, polegająca na odstraszaniu dzikiego ptactwa żerującego w granicach terenu ogrodzonego lotniska Oksywie, przy użyciu odpowiednich gatunków ptaków drapieżnych, posiadających świadectwo hodowlane oraz dowód rejestracji (wymagana ilość ptactwa drapieżnego niezbędna do realizacji usługi nie mniej niż 4 sztuki). W celu zapewnienia dyspozycyjności od Wykonawcy, Zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 2 (dwóch) pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100); 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami rozdziału XII SIWZ i może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm); 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem do banku: Bank PKO S.A. nr konta 52 1240 2933 1111 0000 2951 8120 z dopiskiem: Wadium na PN - nr sprawy: 13/INFR/4651/2009; 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego; 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami); 6. Miejscem wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna jest kasa Jednostki Wojskowej 4651 w siedzibie Zamawiającego, czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 10:00 do 13.00; 7. W sprawach zwrotu lub utraty wadium zastosowanie mają przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww. warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnianiu wymagań art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie o nie spełnianiu przesłanek art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) - załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Potwierdzoną kopię legitymacji Polskiego Związku Łowieckiego świadcząca o nabyciu podstawowych uprawnień łowieckich wraz z wpisem o uprawnieniach sokolniczych; 5. Wykaz posiadanego ptactwa przewidywanego do świadczenia usługi - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z potwierdzoną kopią stosownych legitymacji dla każdego z ptaków zgodnych z posiadanymi przez ptaki obrączkami, oraz badania weterynaryjne poświadczające ich zdolność do wykonania usługi (Wykonawca przedstawi oryginały dokumentów ptactwa na żądanie Zamawiającego); 6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ 7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. 8. Zezwolenie Ministra Środowiska na łowienie zwierzyny przy użyciu ptaków łownych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach