Przetargi.pl
13/2009 na budowę zastępczego otworu studziennego 1bis oraz likwidacji studni nr1 ujęcia wody w miejscowości Baboszewo, gmina Baboszewo, powiat płoński, województwo mazowieckie

Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, ul. Nowa 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6543541 , fax. 023 6544192
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa
    ul. Nowa 40 40
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 023 6543541, fax. 023 6544192
    REGON: 00082284800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuwmlawa.pl/Przetargi.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    13/2009 na budowę zastępczego otworu studziennego 1bis oraz likwidacji studni nr1 ujęcia wody w miejscowości Baboszewo, gmina Baboszewo, powiat płoński, województwo mazowieckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest wykonanie studni o głębokości 45,0 m. Roboty należy wykonać metodą udarowo-okrętną. Po wykonaniu otworu studziennego należy przeprowadzić prace geodezyjne polegające na sporządzeniu geodezyjnego szkicu wytyczenia otworu studziennego metodą domiarów prostokątnych do istniejących elementów stałych, niwelacji geodezyjnej celem ustalenia rzędnych wysokościowych terenu przy otworze studziennym oraz ustalenia położenia otworu w państwowym układzie współrzędnych. W czasie próbnego pompowania pomiarowego należy pobrać próbkę wody do analizy fizyko-chemicznej bakteriologicznej. W ramach zadania należy również zlikwidować istniejącą studnię nr 1, a materiały uzyskane z likwidacji pozostawić Zamawiającemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 2.000,00 PLN do dnia 09 lipca 2009 r. do godziny 11:30. 2. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu, na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. o/Mława, konto numer 43 1240 5598 1111 0000 5031 9602; b) poręczenie bankowe lub gwarancja bankowa; c) gwarancja ubezpieczeniowa. 3.Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelnym podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustęp 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta (wypełniony i podpisany załącznik nr 1) z podaniem ceny netto plus naliczony podatek VAT oraz cenę brutto. 2. Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy na formularzu ofertowym (załącznik nr 2). 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków. 5. Zaświadczenie z właściwego ZUS wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 6. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - zaświadczenie organu rejestrowego nr NIP- u i REGON- u. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Dokument lub dokumenty potwierdzające, że Wykonawca w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty wykonał co najmniej trzy studnie. 10. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełania, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta (wypełniony i podpisany załącznik nr 1) z podaniem ceny netto plus naliczony podatek VAT oraz cenę brutto. 2. Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy na formularzu ofertowym (załącznik nr 2). 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków. 5. Zaświadczenie z właściwego ZUS wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 6. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - zaświadczenie organu rejestrowego nr NIP- u i REGON- u. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Dokument lub dokumenty potwierdzające, że Wykonawca w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty wykonał co najmniej trzy studnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zuwmlawa.pl/Przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach