Jednostka Wojskowa 4651 ogłasza przetarg
- Adres: 81-929 Gdynia,
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6268012 , fax. 058 6268275
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4651
81-929 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6268012, fax. 058 6268275
REGON: 19048063300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
10/SAM/4651/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon i akumulatorów ołowiowo - kwasowych do wojskowych pojazdów mechanicznych Jednostki Wojskowej Nr 4651 w Gdyni Babie Doły. Szczegółowy wykaz i wymagania techniczno-eksploatacyjne przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww. warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnianiu wymagań art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) - załącznik nr 5 do SIWZ 3. Oświadczenie o nie spełnianiu przesłanek art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) - załącznik nr 6 do SIWZ; 4. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł na okres realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ogumienia do maszyn i pojazdów należących do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1 - Dostawy ogumienia do maszyn przemysłowych ZADANIE NR 2 - Dostawy ogumienia do pojazdów transportowych Sygn. akt 3/PN/2016
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa opon nowych, bieżnikowanych i dętek
Dodano: 2016-02-10 - SUKCESYWNE DOSTAWY OPON DO SPRZĘTU I POJAZDÓW SILNIKOWYCH
Dodano: 2015-08-19 - SUKCESYWNE DOSTAWY OPON DO SPRZĘTU I POJAZDÓW SILNIKOWYCH
Dodano: 2015-06-18 - Dostawy ogumienia do maszyn i pojazdów należących do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1 - Dostawy ogumienia do maszyn przemysłowych ZADANIE NR 2 - Dostawy ogumienia do pojazdów transportowych Sygn. akt 23/PN/2014
Dodano: 2014-08-01 - SUKCESYWNE DOSTAWY OPON DO SPRZĘTU I POJAZDÓW SILNIKOWYCH
Dodano: 2014-06-02 - dostawa opon nowych, bieżnikowanych i dętek
Dodano: 2014-02-11 - SUKCESYWNE DOSTAWY OPON DO SPRZĘTU I POJAZDÓW SILNIKOWYCH
Dodano: 2013-04-22 - Dostawa opon nowych, bieżnikowanych i dętek
Dodano: 2013-02-20 - Dostawę i wymianę ogumienia w pojazdach należących do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. z podziałem na zadania. Sygn. akt 04/PN/2013
Dodano: 2013-02-01