Przetargi.pl
03910 - Wykonanie nasadzeń zieleni we Wrocławiu wraz z 3 letnim okresem pielęgnacji w ramach nasadzeń wyrównawczych za wycinkę zieleni na zadaniu „Budowa ul. Wojanowskiej i drogi w ciągu Al. Stabłowickiej we Wrocławiu”.

Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 10 905 , fax. 71 77 10 904
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.
    ul. Ofiar Oświęcimskich 36
    50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 10 905, fax. 71 77 10 904
    REGON: 20568529000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wi.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    03910 - Wykonanie nasadzeń zieleni we Wrocławiu wraz z 3 letnim okresem pielęgnacji w ramach nasadzeń wyrównawczych za wycinkę zieleni na zadaniu „Budowa ul. Wojanowskiej i drogi w ciągu Al. Stabłowickiej we Wrocławiu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na zrealizowaniu nasadzeń kompensujących za wycinkę zieleni w rejonie ulic Fieldorfa, Brodzkiej oraz ul. Koziej. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany na podstawie dokumentacji Zamawiającego: - Projekt zieleni kompensacyjnej przy ul. Fieldorfa - sporządzony przez firmę BBKS – Projekt Sp. z o.o (listopad 2017). - Projekt zieleni kompensacyjnej na działce 48/1 AM-8 Obręb Maślice - sporządzony przez firmę BBKS – Projekt Sp. z o.o (listopad 2017). - Projekt zieleni kompensacyjnej przy łączniku ul. Brodzkiej do ronda w kierunku byłego wysypiska śmieci- sporządzony przez firmę BBKS – Projekt Sp. z o.o (listopad 2017). 2. W ramach zamówienia Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do sporządzenia: a) jeżeli zajdzie taka potrzeba, wykonanie projektu Organizacji Ruchu Zastępczego wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń potrzebnych do wdrożenia organizacji ruchu na czas wykonywania wszystkich robót objętych niniejszym zamówieniem, b) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji istniejącego majątku drogowego. 3. W zakresie prac wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego należy w szczególności: a) przejąć teren od Zamawiającego; b) w razie konieczności wdrążyć i utrzymywać organizację ruchu zastępczego zgodnie z opracowanym i uzgodnionym projektem ORZ; c) wykonać prace ziemne przygotowawcze; d) odchwaścić teren; e) dokonać nasadzeń roślinności zgodnie z otrzymanym projektem; f) zapewnić stały nadzór specjalisty ogrodnika oraz pełną obsługę geodezyjną przy wykonywaniu prac; g) uporządkować teren po robotach wszystkich branży; h) wykonać wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych; i) opracować i przekazać Zamawiającemu operat kolaudacyjny wraz z zatwierdzoną w Katastrze mapą zasadniczą powykonawczą. 4. W zakresie czynności pielęgnacyjnych w 3 letnim okresie pielęgnacyjnym należy przewidzieć: a) każdorazowe uzyskiwanie wymaganych zgód od zarządcy drogi na wejście w teren pasa drogowego celem wykonania czynności pielęgnacyjnych; b) wykonywanie wszystkich zabiegów pielęgnacyjnych zgodnie z założeniami opracowania Wykonawcy; c) prowadzenie na bieżąco dziennika pielęgnacji i udostępnianie go do wglądu Zamawiającemu na każde żądanie; d) udział w przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego e) dokonywanie wszelkich czynności wskazanych w protokołach z przeglądów okresowych w okresie pielęgnacji 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wi.wroc.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmioty na zdolności których Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt 1) ustawy pzp, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy pzp w związku z § 9 ust. 2 rozporządzenia w sprawie dokumentów wezwie Wykonawcę, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. III.4) niniejszego ogłoszenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach