Wejherowskie Centrum Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Jana III Sobieskiego 255
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6722775 , fax. 58 6721559
- Data zamieszczenia: 2015-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wejherowskie Centrum Kultury
ul. Jana III Sobieskiego 255 255
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 58 6722775, fax. 58 6721559
REGON: 00028121700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wck.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
01/2015/UN- Kompleksowa obsługa projekcji filmowych realizowanych w sali głównej, w sali kameralnej i sali konferencyjnej Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskiego Centrum Kultury w Wejherowie z podziałem na 3 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa projekcji filmowych realizowanych w sali głównej, w sali kameralnej i sali konferencyjnej Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskiego Centrum Kultury w Wejherowie z podziałem na 3 części. 2. Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia: nazwa, opis zadania wraz z ilością projekcji i podziałem na części zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawcy do przeprowadzenia projekcji filmowych, o których mowa w załączniku nr 7 do SIWZ otrzymają od Zamawiającego sprzęt/urządzenia wymienione w załączniku nr 6 a do SIWZ umożliwiające wykonanie zadań. 3. W ramach realizacji projekcji, o których mowa w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest również do: wgrywania filmów, kronik i zwiastunów na serwer, dokonywania co 1 tydzień zdjęć lampy projekcyjnej i przekazywania razem z raportem pracy lampy osobie odpowiedzialnej wskazanej w umowie przez Zamawiającego, opuszczania ekranu, i rozstawiania głośników zaekranowych, każdorazowo podnoszenia ekranu, terminowego demontażu sprzętu po zakończonym seansie, konserwacji sprzętu w szczególności projektora i kontroli żywotności lampy, systematycznego i prawidłowego prowadzenia dokumentacji projekcji w tym w szczególności opisów usterek i przeglądów, wartości mocy lampy podczas projekcji, wartości natężenia pobieranego prądu (opis przebiegu usterki i przeglądu okresowego, wartości mocy i natężenia podane przy rozliczeniu miesięcznym), a następnie comiesięczne przekazywanie tej dokumentacji w wersji papierowej osobie odpowiedzialnej wskazanej w umowie przez Zamawiającego, sporządzania miesięcznych zestawień przeprowadzonych projekcji filmowych i przekazywanie ich do osoby odpowiedzialnej wskazanej w umowie przez Zamawiającego, przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014 poz. 1182) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024), wspomagania bileterów podczas projekcji 2D i 3D, poprzez pomoc w prowadzeniu kontroli widza w trakcie opuszczania sali po zakończeniu projekcji seansów 3D z okularami i reagowania na nieuprawnione wejścia na sale z projekcją jeśli takie zajście zauważą, informowania widzów o niedogodności wynikającej z zacięcia się płyty, awarii projektora lub innej usterki sprzętowej. 4. Projekcje będą realizowane w następujących salach: sali głównej, sali kameralnej, sali konferencyjnej. 5. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 30 000 euro, lecz nieprzekraczającej kwoty 207 000 euro dla usług - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 921300001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium w nn. postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w pracy na projektorze cyfrowym DLP NEC NC 2000C, zrealizowane w sposób należyty w okresie ostatnich 36 miesięcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wck.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 01/2016/UN- Kompleksowa obsługa projekcji filmowych realizowanych w sali głównej, w sali kameralnej i sali konferencyjnej Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskiego Centrum Kultury w Wejherowie z podziałem na 4 części
Dodano: 2016-02-29 - 01/2014/UN- Kompleksowa obsługa projekcji filmowych realizowanych w sali głównej, w sali kameralnej i sali konferencyjnej Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskiego Centrum Kultury w Wejherowie z podziałem na 3 części.
Dodano: 2014-02-12