Jednostka Wojskowa Nr 1523 ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Dworcowa 56
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3596200, 3596202, 3596209 , fax. 052 3596234
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1523
ul. Dworcowa 56 56
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3596200, 3596202, 3596209, fax. 052 3596234
REGON: 09008565000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.2pk.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
012 Dostawa papieru - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów papierniczych. Poniżej 14 000,0 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie warunków zawartych w art. 22- Prawa Zamówień Publicznych 2. Posiadają uprawnienia do wykonania określonego zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych. 6. Wyrażą zgodę na okres płatności do 30 dni. 7. Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie 8. Zobowiązuje się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru jego oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy 9. Dostawa przedmiotów zamówienia na koszt i ryzyko dostawcy 10. Ceny nie podlegają waloryzacji
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Ofertę napisana wg wzoru załączonego formularza c) Oświadczenia załączone do SIWZ Dokumenty poz. a może być złożony w formie kserokopii, potwierdzone za zgodność
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2pk.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-01 - Zakup i dostawa papieru biurowego oraz rolek do faxu dla Urzędu Marszałkowskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych na rok 2016
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa artykułów papierniczych dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2015-06-22 - Dostawa papieru oraz kopert.
Dodano: 2015-04-17 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2015-03-17 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2015-03-11 - Dostawa papieru dla Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku
Dodano: 2015-01-28 - Dostawa papieru ksero i do drukarek. Nr sprawy 734/P/2014
Dodano: 2014-09-16 - Dostawa papieru ksero i komputerowego dla KWP w Bydgoszczy.
Dodano: 2014-09-11