Przetargi.pl
ZP-2380-539/2020 Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: KWP w Katowicach – kontrola dostępu parking zewnętrzny.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2021-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 18
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-539/2020 Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: KWP w Katowicach – kontrola dostępu parking zewnętrzny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia zaprojektowanie, montaż i uruchomienie monitoringu wizyjnego, szlabanów wraz z kontrolą dostępu poprzez kamery rozpoznające, numery tablic rejestracyjnych lub karty UHF na parking zewnętrzny KWP Katowice przy rondzie gen. Emila Fieldorfa „Nila” w formule zaprojektuj, wybuduj i wyposaż (w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy będący w posiadaniu Inwestora – załącznik nr 3 do SIWZ). W ramach zaprojektowania wykonawca zobligowany jest do: 1) Pozyskania, zebrania i weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej. 2) Uzgodnienia dokumentacji projektowej z Wydziałem Inwestycji i Remontów KWP w Katowicach. 3) Przygotowania wymaganych materiałów, niezbędnych do wykonania projektu i późniejszej realizacji prac budowlano-montażowych. 4) Opracowana dokumentacja musi być kompletna w zakresie wszelkich rozwiązań podstawowych i branżowych niezbędnych do przyszłego prawidłowego funkcjonowania instalacji. 5) Opracowania planu BIOZ. 6) Opracowania Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7) Opracowania kosztorysów ofertowych szczegółowe. 8) Opracowania przedmiarów robót. 9) Opracowania dokumentacji powykonawczej 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Część dotyczącą projektowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.2. Część wykonawczą– wykonanie robót zgodnie z uzgodnioną dokumentacją – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa, 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, 32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne, 45314310-7 - Układanie kabli. 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: 4.1. załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, 4.2. załączniku nr 2 do SIWZ – umowa wzór, 4.3. załączniku nr 3 do SIWZ – program funkcjonalno-użytkowy (PFU), 4.3.1. załączniku nr 1 do PFU – opis przedmiotu zamówienia, 4.3.2. załączniku nr 2 do PFU – rysunek nr 1, 4.3.3. załączniku nr 3 do PFU – rysunek nr 2, 4.3.4. załączniku nr 4 do PFU – rysunek nr 3, 4.4. załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczenia Wykonawcy, 4.5. załączniku nr 5 do SIWZ – oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej. 4.6. załączniku nr 6 do SIWZ – zobowiązanie innego podmiotu, 4.7. załączniku nr 7 do SIWZ – wykaz robót; 5. Realizacja zamówienia: - projekt wykonawczy i informacje BIOZ – w wersji papierowej w 4 egz., w wersji elektronicznej w formacie *pdf na CD w 2 egz., w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie *doc lub *odt, rysunki w formacie *dwg na CD w 2 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branżowo) – w wersji papierowej w 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie *pdf na CD w 2 egz., - kosztorysy ofertowe szczegółowe– w wersji papierowej w 4 egz., w wersji elektronicznej w formacie *pdf na CD w 2 egz., oraz w wersji elektronicznej w formacie *ath na CD w 2 egz., - przedmiary robót – w wersji papierowej w 4 egz., w wersji elektronicznej w formacie *pdf na CD w 2 egz., oraz w wersji elektronicznej w formacie *ath na CD w 2 egz., - dokumentacja powykonawcza w tym m.in. obmiary i kosztorysy powykonawcze – w wersji papierowej w 4 egz., w wersji elektronicznej w formacie *pdf na CD w 2 egz., oraz w wersji elektronicznej w formacie *ath na CD w 2 egz., 6. Roboty będą prowadzone na obiekcie czynnym. Zamawiający nie zapewnia mediów. 7. Zamawiający wymaga gwarancji jakości na wykonaną dokumentację projektową na okres 24 miesięcy licząc od dnia odbioru kompletnej dokumentacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego protokołem przyjęcia. 8. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz Zamawiający wymaga aby udzielona gwarancja na zamontowany sprzęt była wystawiona na okres równy gwarancji producenta, który ma wynosić minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego. 9. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz na zamontowany sprzęt na okres równy gwarancji producenta, nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego. 10. Okres gwarancji na roboty budowlane i gwarancji na zamontowany sprzęt stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zostały uszczegółowione w Rozdziale XI SIWZ. 11. W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane i/lub zamontowany sprzęt będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Rozdziale XI SIWZ. 12. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z obsługą gwarancyjną. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. Wykazanie równoważności technologii (systemów) materiałów równoważnych (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu) materiałów wskazanych w dokumentacji. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji. 14. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 15. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego podwykonawcę osób, które wykonują wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie dla tego zamówienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, projektantów, dostawców materiałów budowlanych. 16. Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22, § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z póź. zm.). 17. W związku z powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 17.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu i oświadczenia, że wynagrodzenie tych osób jest, co najmniej minimalne oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy. 17.2. W odniesieniu do podwykonawców, dalszych podwykonawców oświadczenie o którym mowa w Rozdziale I ust. 10.1. SIWZ, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo, dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 18. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w Rozdziale I ust. 17 SIWZ będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. 19. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca kierował do wykonania robót budowlanych osoby (kadra kierownicza - kierownicy budowy i robót oraz pracownicy wykonujący roboty budowlane), które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia publicznego. 20. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 21. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35120000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach