Przetargi.pl
ZP-2380-326-36/2019 Dostawa i montaż systemów zasilania gwarantowanego dla KMP Świętochłowice

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-326-36/2019 Dostawa i montaż systemów zasilania gwarantowanego dla KMP Świętochłowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a. dostawa systemu zasilania gwarantowanego dla KMP Świętochłowice oraz jego podłączenie wraz z konfiguracją i integracją z systemem nadzoru zasilania gwarantowanego. b. dostawa modułu 40kVA do KWP w Katowicach kompatybilnego z UPS Benning 2. Kod CPV: 31154000-0- Bezprzestojowe źródła energii 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a. załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym, b. załączniku nr 2 do SIWZ - wzorze umowy, c. załączniku nr 3 do SIWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacji technicznej systemu zasilania gwarantowanego, d. załączniku nr 5 do SIWZ - Protokołach odbioru 4. Podane parametry techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia stanowią żądane minimum Zamawiającego i Wykonawca może zaoferować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. 5. Zamawiający wymaga przeprowadzenia jednorazowego szkolenia z zakresu konserwacji i obsługi systemu zasilania gwarantowanego dla 2 pracowników Zmawiającego. 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym załącznikach do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności dostawy (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi przedstawić (udowodnić), że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dowodów – dokumentów do oferty.. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał producenta, model lub nr katalogowy oferowanych urządzeń (tabela nr 2–załącznik nr 1 do SIWZ- Formularz ofertowy). Podany model lub nr katalogowy będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Brak podania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 SIWZ tj.: „jej treść nie odpowiada treści SIWZ (...)” 8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu na obszarze Unii Europejskiej oraz gatunku I-go. Ponadto system UPS oraz akumulatory muszą pochodzić z bieżącej produkcji, tj. nie mogą być starsze niż 6 miesięcy od daty dostawy. 9. Zamawiający wymaga aby dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia odpowiadał parametrom technicznym określonym w załączniku nr 3 do SIWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacji technicznej systemu zasilania gwarantowanego. 10. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła: a. co najmniej 24 miesięcy na system UPS, (zaoferowany okres nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy), b. co najmniej 24 miesiące na baterie/akumulatory, c. co najmniej 24 miesiące na moduł UPS 40 kVA kompatybilny z UPS Benning, d. co najmniej 24 miesiące na pozostały zakres przedmiotu zamówienia, lecz nie mniej niż gwarancja producenta. 10.1. Gwarancje obowiązywać będą od dnia podpisania bez uwag końcowego protokołu odbioru. Wzór protokołów odbioru stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 10.2. Gwarancję Wykonawca poda w miesiącach. Błędne podanie okresu gwarancji np. 26,5 miesiąca lub w innych jednostkach tygodniach, dniach np. 98 tygodni Zamawiający przeliczy na okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodni (tym samym, gdy Wykonawca wpisze 26,5 miesiąca - Zamawiający przyjmie 26 miesięcy; 98 tygodni - Zamawiający przyjmie 24 miesiące) 10.3. Okresy gwarancji stanowią kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i zostały uszczegółowione w Rozdziale XI SIWZ. 10.4. W przypadku braku wskazania okresu/sów gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował gwarancję minimalną tj. 24 miesiące na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym. 10.5. Zakres gwarancji określa załącznik nr 2 do SIWZ- Wzór umowy. 10.6. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji za poprawność działania systemu zasilania gwarantowanego odpowiadał Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca. 11. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji wszelkie wskazane i stwierdzone usterki zostały usunięte w ciągu: a. maksymalnie do 12 godzin w przypadku uszkodzenia modułu w systemie UPS poprzez wymianę modułu na sprawny i wolny od wad (zaoferowany czas reakcji nie może być krótszy niż 1 godzina i nie może być dłuższy niż 12 godzin), b. maksymalnie do 12 godzin w przypadku usterek krytycznych dla funkcjonowania systemu zasilania takich jak uszkodzenie baterii/akumulatorów lub innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo zasilanych urządzeń lub ich użytkowników, c. maksymalnie do 12 godzin w przypadku pozostałych awarii lub w okresie dłuższym za zgodą Zamawiającego. 11.1. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować czas reakcji w okresie gwarancji na wszelkie wskazane i stwierdzone usterki w pełnych godzinach. 11.2. Czas reakcji na wymianę modułu w systemie UPS w okresie gwarancji stanowi kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zostało uszczegółowione w Rozdziale XI SIWZ. 11.3. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować czas reakcji na wymianę modułu w okresie gwarancji w pełnych godzinach np. 3 godziny, 5 godzin. Błędne podanie czasu reakcji np. 1,5 godziny, 4,30 godziny lub w innych jednostkach w minutach np.: 100 minut Zamawiający przeliczy na okres godziny i zaokrągli w górę. Przyjmując że godzina to 60 minut (tym samym, gdy Wykonawca wpisze 1,5 godziny - Zamawiający przyjmie 2 godziny; 100 minut - Zamawiający przyjmie 2 godziny) 11.4. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę, czasu reakcji w okresie gwarancji na wszelkie wskazane i stwierdzone usterki Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował maksymalne czasy reakcji tj. 12 godzin w przypadku uszkodzenia modułu w systemie UPS, 12 godzin w przypadku usterek krytycznych i 12 godzin w przypadku pozostałych awarii na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym. 11.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ponosił wszystkie koszty związane z dojazdem w ramach reakcji w okresie gwarancyjnym. 12. Zamawiający wymaga aby co najmniej dwóch pracowników Wykonawcy posiadało pisemne potwierdzenie o odbyciu szkolenia wystawione bezpośrednio przez producenta sprzętu w zakresie instalacji i konfiguracji urządzeń. Zaświadczenie nie może być starsze niż 12 miesięcy licząc od dnia rozpoczęcia realizacji zadania. Zaświadczenie może podlegać weryfikacji przez Zamawiającego bezpośrednio u producenta urządzeń. 13. Zamawiający przewiduje możliwość wykonania przez Wykonawców wizji lokalnych w terminie od 29.10.2019 do 30.10.2019 roku w godzinach 8:00 – 15:00. Termin przeprowadzenia wizji lokalnych powinien zostać uzgodniony z Zamawiającym poprzez przesłanie do Zespołu Zamówień Publicznych KWP w Katowicach informacji o planowanym terminie wizji lokalnej, osoby wykonującej wizje jak również zakresu przeprowadzonej wizji. 14. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 15. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. 16. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 17. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, które wykonują wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie dla tego zamówienia na podstawie umowy o pracę, z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z instalowaniem i konfiguracją systemu zasilania. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: nadzorujących, dostawców materiałów. 18. Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22, § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z póź. zm.). 19. W związku z powyższym Wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 19.1 Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu i oświadczenia, że wynagrodzenie tych osób jest co najmniej minimalne oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy. 19.2 W odniesieniu do podwykonawców oświadczenie o którym mowa pkt. 19.1 umowy, należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 20. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym pkt 17-18. Kontrola dopuszcza wymóg przedłożenia - do wglądu - kopi zanonimizowanych umów o pracę oraz zanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podwykonawcę dla osób, których dotyczy oświadczenie sprecyzowane. 20.1 Kopia umowy/umów o pracę, kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych celem uchylenia dyrektywy 95/46/W oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 20.2 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31154000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu, b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 3. Oświadczenie Wykonawcy, że przeprowadzi jednorazowe szkolenie z zakresu konserwacji i obsługi systemu zasilania gwarantowanego dla 2 pracowników Zmawiającego, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 4. Podanie przez Wykonawcę producenta, modelu lub nr katalogowego oferowanych urządzeń złożone w tabeli nr 2 na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. Podany model lub nr katalogowy będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Brak podania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 SIWZ tj.: „jej treść nie odpowiada treści SIWZ (...)” 5. Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia będzie wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu na obszarze Unii Europejskiej oraz gatunku I-go a system UPS oraz akumulatory będą pochodzić z bieżącej produkcji, tj. nie będą starsze niż 6 miesięcy od daty dostawy, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia będzie odpowiadał parametrom technicznym określonym w załączniku nr 3 do SIWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacji technicznej systemu zasilania gwarantowanego, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, o udzielanej gwarancji oddzielnie na: system UPS, na baterie/akumulatory, moduł UPS 40kVA oraz na pozostały zakres przedmiotu zamówienia (nie mniejszej niż gwarancja producenta) od dnia podpisania bez uwag końcowego protokołu odbioru, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku podania gwarancji udziela oddzielnie na: system UPS, na baterie/akumulatory, moduł UPS 40kVA oraz na pozostały zakres przedmiotu zamówienia (nie mniejszej niż gwarancja producenta) od dnia podpisania bezusterkowego końcowego protokołu odbioru, gwarancji minimalnej wynoszącej po 24 miesiące, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie odpowiadał w okresie gwarancji za poprawność działania systemu zasilania gwarantowanego oraz że w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z obsługą gwarancyjną, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie Wykonawcy, o zaoferowanym czasie reakcji w okresie gwarancji na wszelkie wskazane i stwierdzone usterki oddzielnie: w przypadku uszkodzenia modułu w systemie UPS poprzez wymianę modułu na sprawny i wolny od wad, w przypadku usterek krytycznych dla funkcjonowania systemu zasilania takich jak uszkodzenie baterii/akumulatorów lub innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo zasilanych urządzeń lub ich użytkowników, w przypadku pozostałych awarii, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku podania czasu reakcji w okresie gwarancji na wszelkie wskazane i stwierdzone usterki, zostaną one usunięte w ciągu: 12 godzin w przypadku uszkodzenia modułu w systemie UPS, 12 godzin w przypadku usterek krytycznych i 12 godzin w przypadku pozostałych awarii, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie ponosił wszystkie koszty związane z dojazdem w ramach reakcji w okresie gwarancji wszelkie wskazane i stwierdzone usterki, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, oraz oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 18. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 19. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 20. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 21. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę zawierającą rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego do oferty dołączy dokumenty potwierdzające równoważność. 22. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 4 do SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 23. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią Rozdziału III ust. 3 SIWZ, złożone zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 24. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 25. Jeżeli zaistnieje okoliczność z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp. Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku - złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach