Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, dróg pieszo – rowerowych i parkingów na terenie powiatu lublinieckiego

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 510 514, , fax. 343 510 511
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 343 510 514, , fax. 343 510 511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=801&r=r

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, dróg pieszo – rowerowych i parkingów na terenie powiatu lublinieckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, dróg pieszo-rowerowych i parkingów na terenie Powiatu Lublinieckiego”, które odbywać się będzie w ramach czterech zadań: ZADANIE NR I: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i dróg pieszo-rowerowych na terenie powiatu lublinieckiego” obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 60,096 km, b)zimowe utrzymanie chodników i dróg pieszo-rowerowych o powierzchni 14 102m², c)działania organizacyjno-techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo-rowerowych, g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo-rowerowych, i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i dróg pieszo-rowerowych z piasku po zimie). ZADANIE NR II: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i dróg pieszo-rowerowych na terenie powiatu lublinieckiego” obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 48,004 km, b)zimowe utrzymanie chodników i dróg pieszo-rowerowych o powierzchni 23 095m², c)działania organizacyjno-techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i dróg pieszo-rowerowych, g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo-rowerowych, i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i dróg pieszo-rowerowych z piasku po zimie). ZADANIE NR III: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, dróg pieszo-rowerowych i parkingów na terenie powiatu lublinieckiego” obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 28.395 km, b)zimowe utrzymanie chodników, dróg pieszo-rowerowych i parkingów o powierzchni 56 551m², c)działania organizacyjno-techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników, dróg pieszo-rowerowych i parkingów, g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów, i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników, dróg pieszo-rowerowych i parkingów z piasku po zimie). ZADANIE NR IV: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i dróg pieszo-rowerowych na terenie powiatu lublinieckiego” obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 65.663 km, b)zimowe utrzymanie chodników i dróg pieszo-rowerowych o powierzchni 6 144m², c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i dróg pieszo-rowerowych, g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo-rowerowych, i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i dróg pieszo-rowerowych z piasku po zimie). 2.Szczegółowe zasady prowadzenia prac, ich zakres oraz warunki wykonania i odbioru określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zimowe utrzymanie dróg powiatowych odbywać się będzie zgodnie ze standardami określonymi w załączniku nr 3 do SIWZ. 4.Wykaz dróg powiatowych dla zadań I, II, III, IV o których mowa w ust.1 stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zmianami). 6.W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności w trakcie realizacji umowy: a)oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; d)poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie dokumentów potwierdzających opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, w tym ZUS RCA, ZUS DRA oraz potwierdzenia przekazania przedmiotowych składek na rachunek właściwego oddziału ZUS. 8.Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 11 ust. 1 projektu umowy, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 2.000 zł (dwa tysiące złotych) za każde zadanie. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 11 ust. 1 projektu umowy. 9.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10.Zamawiający żąda, by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1)dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a)formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; c)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; d)jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ; e)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; f)pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach