Przetargi.pl
„Zaułek Poetów – miejsca spotkań, relaksu i wypoczynku świdniczan”

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2020-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 43101935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaułek Poetów – miejsca spotkań, relaksu i wypoczynku świdniczan”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą „Zaułek Poetów – miejsca spotkań, relaksu i wypoczynku świdniczan” na działce nr 1265/15 pomiędzy Miejsko-Powiatową Biblioteką Publiczną przy ul. Niepodległości 13 a Przedszkolem nr 6 przy ul. Środkowej 2 w Świdniku. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja a) dokumentacja projektowa, b) opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia. 2) Roboty budowlane. 3.3 Dokumentacja projektowa Dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia w imieniu Zamawiającego robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę i pozyskania zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wykonania robót budowlanych. Część dokumentacji projektowej powinna stanowić Wizualizacja rozwiązań projektowych Zaułek Poetów – miejsce spotkań, relaksu i wypoczynku świdniczan – 3 sztuki kolorowych wydruków formatu A 3.. 3.4 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia 1) Wymagane prawem opinie i uzgodnienia, 2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane,, 3) Zgłoszenie dotyczące robót budowlanych oraz pozyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wykonania robót budowlanych/decyzji pozwolenia na budowę. 3.5 Roboty budowlane 3.5.1 Montaż urządzeń i wyposażenia skweru „zaułek poetów”, które powinno posiadać certyfikaty, atesty, deklaracje itp. Przygotowanie terenu, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wywóz gruzu i ziemi oraz uprzątnięcie terenu; ziemię z wykopów oraz materiały rozbiórkowe zagospodaruje Wykonawca swoim staraniem. 1) Skrzynka elektryczna z hubem do ładowania telefonu a) wykonanie przyłączy elektrycznych dla zasilania skrzynki elektrycznej oraz oświetlenia parkowego, b) skrzynka elektryczna do zasilania urządzeń do nagłośnienia w komplecie z prefabrykowanym lub monolitycznym fundamentem betonowym, c) wyposażenie dostosowane do zasilania kilku urządzeń zewnętrznych. 2) Stojaki na kolumny 2 szt. średnica dopasowana do otworów zestawu nagłaśniającego przenośnego (głośnik plenerowy). a) konstrukcja stalowa cynkowana i malowana proszkowo zamocowana do ścian muru wiaty 3) Mikrofony bezprzewodowe - 2 szt a) odbiornik różnicowy z przełączaniem sygnału antenowego, b) zintegrowane anteny, c) automatyczne zarządzanie częstotliwościami transmisji i ich synchronizacja za pośrednictwem zdalnego kanału, d) przesył danych w 10 kompatybilnych kanałach. 4) Głośnik plenerowy (z usb/ bluetooth) a) przenośny zestaw nagłaśniający typu 3 w jednym, b) wzmacniacz ok 600 watt, c) mikser 10 kanałowy plus dodatkowe 1 wejście usb, d) z odłączanymi kolumnami głośnikowymi (głośniki ok 10” + 1,2”), e) waga zestawu ok 25kg. 5) Monitoring miejski a) kamera podłączona do monitoringu miejskiego. 6) Oświetlenie dolne (posadzkowe) LED drzewa (gruszy) a) wokół drzewa, oświetlające od dołu tablice z historią miejsca. 7) Latarnie (lampiony) ogrodowe – 6 szt a) aluminiowe na fundamencie prefabrykowanym, b) wysokość ok 3m, c) oprawa stylowa ze źródłem światła LED. 8) Poidełko dla ptaków a) Metal, b) wysokość min. 0,8m. 9) Tablica regulaminowa Zaułka Poetów – 3 szt a) kątownik stalowy ocynkowany i malowany proszkowo. b) tablica PCV. c) prefabrykowany lub monolityczny fundamente betonowy. 10) Plakat ze zdjęciem historycznym – 3 szt a) kątownik stalowy ocynkowany i malowany proszkowo, b) zdjęcie na tablicy PCV usytuowane wokół drzewa, c) prefabrykowany lub monolityczny fundament betonowy usytuowany wokół drzewa na nimdrewniany ruszt, na którym wokół drzewa ławka do siedzenia. 11) Tabliczka informacyjna – 2 szt a) aluminiowa/stalowa ocynkowana i malowana proszkowo z napisem „Zaułek Poetów – tu bawią się dzieci – zwierzętom dziękujemy”. 12) Tabliczka aluminiowa 60 x 15cm – 2 szt a) aluminiowa malowana proszkowo z napisem, jak ze starodawną nazwą ulicy na budynku ul. Niepodległości 13 „Zaułek Poetów”. 13) Tablica informacyjna odporna na działanie warunków atmosferycznych, na słupku stalowym (h=minimum 1,80 m) ocynkowanym ogniowo i malowanym farbami proszkowymi osadzonym w fundamencie betonowym określającym wskazująca, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających ze skweru, numer telefonu zarządcy placu oraz numery telefonów alarmowych. Na tablicy dodatkowo należy umieścić poniższe dane otrzymane od Zamawiającego: a) herb z napisem Świdnik – wysokich lotów, b) Zrealizowano w ramach Budżetu Obywatelskiego ze środków finansowych Gminy Miejskiej Świdnik. 14) Tabliczka aluminiowa 60 x 15cm a) aluminiowa malowana proszkowo z napisem „Miejsce monitorowane”. 15) Wiata ze sceną (wymiary dopasować do istniejącego terenu) a) mury z białego kamienia o gr. ok 35cm tzw. opoki, jeden od strony południowej (o wymiarze ok 5m x 3m) i od północno-zachodniej (o wymiarze ok 5m x 3m) wzdłuż chodnika, połączone górą belkami drewnianymi ok 5 szt (pergola), b) zabezpieczenie murów – np. czapkami (daszkami) z kapinosem, c) okiennice drewniane szt 5 par, do pięciu otworów okiennych, d) donice pod otworami okiennymi 5 szt, e) podest drewniany przeznaczony na scenę (odpowiednio zabezpieczony przed warunkami, atmosferycznymi) atestowany itp. 16) Ławka – 5 sztuk a) z oparciem, przeznaczona do osadzenia w podłożu o wymiarach ok. 2,0*0,45*0,9 m, b) konstrukcja z rur stalowych o średnicy ok. 75*3,5 mm ocynkowanych ogniowo i malowana proszkowo, c) listwy siedziska i oparcie z drewna sosnowego o wymiarach minimum 40*160*1800 mm,zabezpieczone impregnatem do drewna i polakierowane, d) ławka w komplecie z prefabrykowanym lub monolitycznym fundamentem betonowym. 16.1) Siedzisko wodoodporne – 5 sztuk a) materiał wodoodporny o wymiarach ok. 2,0x0,9x0,1 16.2) Poduszka z poszewką jako oparcie – 5 sztuk a) Poszewka z nadrukiem z cytatami z wierszy Anny Kamieńskiej i świdnickich autorów o wymiarach ok. 2,0x0,45x0,14. 17) Leżaki plażowe – 20 sztuk a) Materiał z nadrukiem „Zaułek Poetów, Świdnik - wysokich lotów. 18) Skrzynia na leżaki z siedziskiem – 3 sztuki a) siedzisko – podkładka dopasowana do skrzyni, b) skrzynia w komplecie z prefabrykowanym lub monolitycznym fundamentem betonowym, c) skrzynia dopasowana do rozmiaru leżaków. 19) Podkładki do siedzenia dla dzieci – 50 sztuk a) Wykonane z trwałej tkaniny PCV, łatwej do utrzymania czystości, wypełnione gąbką. 20) Siedzisko wokół drzewa a) drewniane, zabezpieczone impregnatem do drewna i polakierowane, b) siedzisko w komplecie z prefabrykowanym lub monolitycznym fundamentem betonowym. 21) Kosz na śmieci a) wolnostojący, na nodze z rury stalowej, obłożony listwami drewnianymi, b) b) konstrukcja nogi z rury stalowej o średnicy ok. 75*3,5 mm ocynkowanej ogniowo i malowana proszkowo, c) listwy z drewna sosnowego, zabezpieczone impregnatem do drewna i polakierowane, d) wkład stalowy ocynkowany o pojemności minimum 35 l, e) kosz w komplecie z prefabrykowanym lub monolitycznym fundamentem betonowym. 22) Żagiel przeciwsłoneczny ogrodowy zamocowany do drzewa (gruszy) u góry, na dole montowany do gruntu a) Materiał, b) konstrukcja 7x5x5m, 23) Roślinność a) Nasadzenie roślinności na skwerze (min. drzewo, krzewy, kwiaty,byliny, rośliny jednoroczne, trawa) mającą funkcję estetyczną. 24) Koce piknikowe – 4 sztuki a) maty z uchwytem do przenoszenia, izolujące i niewchłaniające zabrudzeń spód, b) składane z zapięciem na rzepy, c) wymiar ok 2m x 2m. 25) Lekkie skrzynki plastikowe z otworami (do noszenia kabli, materiałów plastycznych, itp.) - 5 sztuk a) Trwałe, b) wymiary ok 600x400x300mm. 26) Krzesła z wózkiem (zestaw) – 50 sztuk a) wózek dopasowany do transportu krzeseł, b) krzesła składane (metal i wytrzymały plastik). 3.5.2 Wymagania materiałowe i technologiczne 1) Elementy metalowe wykonane ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo farbami odpornymi na ścieranie oraz na warunki atmosferyczne, 2) Konstrukcja drewniana impregnowana, 3) Podesty drewniane impregnowane odporne na warunki atmosferyczne, 4) Ściany murowane z białego kamienia – opoki, 5) Urządzenia montowane do fundamentu betonowego, 6) Wszystkie materiały wykorzystane do produkcji powinny posiadać wymagane atesty,deklaracje zgodności, certyfikaty itp. 7) Śruby ocynkowane zabezpieczone kapturkami, 8) Wszystkie elementy powinny być fabrycznie nowe. 3.5.3 Wymagania formalne Na potwierdzenie spełnienia warunku zgodności zaproponowanych urządzeń i nawierzchni z wymogami Zamawiającego wykonawcy mają obowiązek załączyć do oferty karty katalogowe nawierzchni wraz z certyfikatami i instrukcją montażu oraz karty katalogowe urządzeń. 3.5.4 Opis przedmiotu umowy określa: a) Program funkcjonalno-użytkowy. 3.5.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji 6.3.2, 6.3.3 i 6.3.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.5 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt 6.3.1 oraz 6.3.2-6.3.4 lub 6.4 winny być złożone przez każdego z wykonawców. 6.7 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.3.1 lub dokumentów o których mowa w sekcji 6.3.2 – 6.3.4 lub 6.4, lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.8 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów wskazanych w sekcji 6.3.2 – 6.3.4 lub 6.4 na wezwanie zamawiającego, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 700). W tym celu zaleca się, aby wykonawca na wezwanie zamawiającego przesłane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy zamiast złożyć wymagane dokumenty wskazał, w jakim konkretnie postępowaniu złożył dokumenty będące w posiadaniu zamawiającego lub w jaki sposób są one dostępne dla zamawiającego - w celu umożliwienia ich identyfikacji. 6.9 Dokumenty wskazane w sekcji 6.3.1 – 6.3.4 lub 6.4 powinny być aktualne na dzień ich złożenia. 6.10 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.11 Oświadczenie wskazane w sekcji 6.3.1 składa się w formie oryginału. 6.12 Dokumenty wskazane w sekcji 6.3.2 – 6.3.4 lub 6.4 składa się w formie oryginału lub kserokopii za zgodność z oryginałem. 6.13 Wykonawcy, którzy nie wykażą braku podstaw do wykluczenia zostaną wykluczeni z postępowania. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP). 6.14 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7 do SWIZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.15 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.14, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.16 Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura wynikająca z art. 24aa ustawy (tzw. procedura odwrócona).Oznacza to, że zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach