Przetargi.pl
Zarządzanie projektem RPMP.04.01.01-12-1061/17 pn. Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa”

GMINA MOSZCZENICA ogłasza przetarg

  • Adres: 38-315 Uście Gorlickie, Uscie Gorlickie 80
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 183516041 , fax. +48 182541085
  • Data zamieszczenia: 2022-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MOSZCZENICA
    Uscie Gorlickie 80
    38-315 Uście Gorlickie, woj. małopolskie
    tel. +48 183516041, fax. +48 182541085
    REGON: 491892475
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem RPMP.04.01.01-12-1061/17 pn. Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem, dla następujących realizowanych w jego zakresie zadań: 1. „Dodatkowe instalacje fotowoltaiczne” w ramach Projektu RPMP.04.01.01-12-1061/17 pn. Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa”Przedmiotem Umowy na dostawę i montaż jest realizacja Instalacji fotowoltaicznych w domach prywatnych na terenie gmin Partnerów Projektu. Inwestycja obejmuje zaprojektowanie, dostawę niezbędnych Urządzeń i materiałów, montaż i uruchomienie kompletnych Instalacji odnawialnych źródeł energii w domach prywatnych należących do osób fizycznych w następujących ilościach:- instalacje fotowoltaiczne o minimalnej mocy 4 kWp – 3 szt., w tym instalacje, w których moduły fotowoltaiczne montowane na gruncie lub na budynkach niemieszkalnych – 1 szt.,- instalacje fotowoltaiczne o minimalnej mocy 5 kWp – 67 szt., w tym instalacje, w których moduły fotowoltaiczne montowane na gruncie lub na budynkach niemieszkalnych – 3 szt.,2. Inspektor nadzoru dla zadania „Dodatkowe instalacje fotowoltaiczne” w ramach Projektu RPMP.04.01.01-12-1061/17 pn. Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa”Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski nad dostawą i montażem 70 sztuk instalacji PV na budynkach prywatnych mieszkańców gmin: Moszczenica, Biecz, Bobowa, Gorlice, Lipinki, Łużna, Ropa, Uście Gorlickie, Sękowa, Miasto Gorlice, z terenu województwa małopolskiego. Termin realizacji Projektu – do 30.11.2022r. a także jego rozliczenie w pełnym zakresie, od momentu rozpoczęcia jego realizacji (2019r.), dla wszystkich zadań, aż do jego zakończenia w 2022r. Zakres zamówienia obejmuje:- czuwanie nad terminową i prawidłową pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym realizacją zadań (prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych), bieżąca ocena stopnia realizacji Projektu (zakres rzeczowy, wskaźniki Projektu, cele Projektu, wydatki, itp.);- monitoring realizacji zadań pod kątem umów na dofinansowanie, monitoring wskaźników Projektu dofinansowanego ze środków zewnętrznych, a także kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych zadań względem zawartych umów;- współudział w nadzorze i kontroli nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji,- bieżącą analizę kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje,- kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym;- uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw w toku realizacji inwestycji,- organizację i udział w przeglądach Projektu,- raportowanie i kontakt z Zamawiającym (bieżące konsultacje telefoniczne, mailowe, pisemny raport z postępu Projektu raz w miesiącu);- udział w uruchomieniu inwestycji,- przygotowanie korespondencji w sprawie realizacji Projektu do IZ oraz utrzymywanie bieżącej komunikacji z IZ, w tym w zakresie informacji, danych i dokumentów wymaganych do przekazywania w ramach realizacji umowy o dofinansowanie Projektu;- kontrolę prawidłowości rozliczania wykonanych zadań pod względem zawartych umów z wykonawcami zewnętrznymi oraz umowy o dofinansowanie Projektu;- rozliczanie Projektu zgodnie z umową oraz obowiązującymi wytycznymi:a) przygotowywanie wsadu do opisu dokumentów księgowych zgłaszanych do rozliczania we wnioskach o wypłatę środków, zgodnie z wytycznymi,b) aktualizację harmonogramu rzeczowo-finansowego z wydzieleniem części inwestycji realizowanych w ramach kosztów kwalifikowanych oraz niekwalifikowanych, w przypadku wystąpienia różnic wartościowych lub ilościowych po wyłonieniu wykonawców oraz w trakcie całej realizacji Projektu;c) aktualizację harmonogramu płatności wraz z jego zintegrowaniem z wewnętrznym planem finansowym Zamawiającego;d) prowadzenie zestawienia faktur lub równoważnych dokumentów księgowych potwierdzających poniesienie kosztów w projekcie na realizację przedsięwzięcia,e) przygotowanie wniosków o płatność (w tym sprawozdawczych) w części rzeczowej i finansowej, ich składanie zgodnie z wymaganiami umowy o dofinansowanie Projektu i uzyskiwanie ich zatwierdzenia, z uwzględnieniem, że Projekt jest realizowany w formule partnerstwa międzynarodowego;f) nadzór nad terminowym i zgodnym z harmonogramem rzeczowo-finansowym rozliczaniem realizowanego Projektu, w tym weryfikację kwalifikowalności wydatków w ramach Projektu,g) przygotowanie Raportu końcowego z realizacji Projektu, zgodnie z wymaganiami umowy o dofinansowanie Projektu;h) przygotowanie i aktualizację innych dokumentów wymaganych przez IZ w celu rozliczenia realizacji Projektu;i) bezpośredni kontakt z opiekunem rozliczającym Projekt;j) udział w kontrolach i audytach Projektu realizowanych w ramach umowy o dofinansowanie Projektu w siedzibie Zamawiającego oraz w miejscach realizacji Projektu w okresie realizacji Projektu;k) przygotowywanie niezbędnych wyjaśnień, oświadczeń, odpowiedzi na zapytania w przypadku kontroli Projektu, na każdym etapie jego realizacji;l) uwzględnienie w planie realizacji Projektu zmian wynikających z informacji pokontrolnych;m) przygotowywanie informacji do IZ o sposobie wywiązania się z zaleceń pokontrolnych;n) przygotowywanie i uzgadnianie z IZ ewentualnych wniosków o zmianę w Projekcie oraz przygotowywanie dokumentów wymaganych do zatwierdzenia zmiany w Projekcie.Zarządzanie projektem prowadzone będzie zgodnie z umową o dofinansowanie, wytycznymi oraz innymi dokumentami na podstawie których Beneficjent otrzymał dofinasowanie jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa związanymi z przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79412000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną