Miasto Malbork ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, pl. Słowiański
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 55 629 04 00 , fax. 556 473 324
- Data zamieszczenia: 2019-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Malbork
pl. Słowiański 5
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 55 629 04 00, fax. 556 473 324
REGON: 52356000013000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malbork.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zaprojektowanie zadań - Rewaloryzacja i zagospodarowanie przestrzeni publicznych Część 1: Rewaloryzacja skweru przy ul. Reymonta w Malborku. Część 2: Zagospodarowanie podwórek w kwartale ulic Sienkiewicza, Orzeszkowej, Reymonta i Sikorskiego w Malborku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń na budowę/uzgodnień) rewaloryzacji i zagospodarowania przestrzeni publicznych, z podziałem na 2 zamówienia częściowe: Część 1: Rewaloryzacja skweru przy ul. Reymonta w Malborku. Część 2: Zagospodarowanie podwórek w kwartale ulic Sienkiewicza, Orzeszkowej, Reymonta i Sikorskiego w Malborku. zgodnie z posiadanymi Programami Funkcjonalno-Użytkowymi, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta współfinasowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy zakres określa SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, dodatkowo nie podlegający wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.5 pkt. 1 Ustawy: Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może wykluczyć wykonawcę: 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.10) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.11); O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dla każdej części z osobna, dotyczące Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, o ile wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków – załącznik nr 4 do SIWZ, pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla montażu instalacji fotowoltaicznej: 1) Część I - bud. nr 1 Rozewie 2) Część II - bud. nr 35 Gdynia 3) Część III - bud. nr 7 Siemirowice
Dodano: 2024-01-04 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy Gminnej Szkoły Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w Pogórzu przy ulicy Dorsza.
Dodano: 2023-12-21 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę budynku S P w Kosakowie wraz z budową obiektów sportowych terenowych, zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2023-12-13 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy Gminnej Szkoły Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w Pogórzu przy ulicy Dorsza.
Dodano: 2023-12-08 - Przygotowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego „Budowa schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi przy ul. Siennickiej w Gdańsku, dz. nr44/6,obr.092”
Dodano: 2023-09-13 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja istniejącego budynku przy ul. Elbląskiej 66D w Gdańsku na potrzeby noclegowni i łaźni dla osób bezdomnych”
Dodano: 2023-04-17 - Zaprojektowanie zadań: Część 1 - Rewaloryzacja przestrzeni ulicy Grunwaldzkiej oraz obszaru Placu 3 Maja w Malborku. Część 2 - Zagospodarowanie podwórek w kwartale ulic 17 Marca, Grunwaldzkiej, Jagiellońskiej, Żeromskiego w Malborku.
Dodano: 2021-03-19 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO „BUDOWA GMINNEGO PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W POGÓRZU PRZY UL. KOŚCIUSZKI, GM. KOSAKOWO, WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ”
Dodano: 2020-12-23 - Opracowanie zgodnie z wymogami BIM wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy Nabrzeża Pomocniczego w Gdyni wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych
Dodano: 2020-12-11 - Wykonanie dokumentacji technicznej dla n/w zadań : Zadanie nr 1: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Trzepowo Gm. Przywidz w ramach planowanego działania Scalenie gruntów wsi Trzepowo Gm. Przywidz realizowane w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020” . Zadanie nr 2: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Mokry Dwór, gm. Pruszcz Gdański w ramach planowanego działania Scalenie gruntów wsi Mokry Dwór gmina Pruszcz Gdański realizowane w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”
Dodano: 2020-06-17