Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Sienkiewicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 65 55 200 , fax. 56 65 55 339
- Data zamieszczenia: 2019-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu Sp. z o.o.
ul. Sienkiewicza
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 65 55 200, fax. 56 65 55 339
REGON: 34122789200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzk-torun.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie przebudowy układu drogowego przylegającego do torowiska w ulicach Warneńczyka i Grudziądzkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie prac polegających na przygotowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy układu-drogowego ulicy Warneńczyka i ulicy Grudziądzkiej w Toruniu, związanych z inwestycją obejmującą realizację zadania: „Zaprojektowanie przebudowy układu drogowego przylegającego do torowiska w ulicach Warneńczyka i Grudziądzkiej” Dokumentacja projektowa będzie obejmowała obszarem opracowania teren od jezdni przylegających do torowiska w ulicy Warneńczyka od końca zakresu przebudowy ronda bp. Chrapka (zrealizowanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu) włącznie ze skrzyżowaniem ulic Grudziądzkiej, Bażyńskich i Warneńczyka oraz ulicy Grudziądzkiej do skrzyżowania z ulicą Podgórną wraz z pozyskaniem w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych do przeprowadzenia prac budowlanych decyzji administracyjnych (pozwolenie na budowę) i sprawowaniem nadzoru autorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: Opis przedmiotu zamówienia – Rozdział III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy. 3. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nr 26 1240 1936 1111 0010 7436 5365 (w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik Nr 1.5. do IDW; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia. 4. w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu. 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o który mowa w pkt 7.1.1. i 7.2.1. IDW. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, aby przedstawił na wezwanie Zamawiającego w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 7.2.3.1. IDW. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.1. oświadczenie wymienione w pkt 7.1.1. IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 7.2. oświadczenia wymienione w pkt 7.1.2. IDW, składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.3. dokumenty wymienione w pkt 7.1.2. IDW, składa w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają dany warunek samodzielnie bądź łącznie zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. 7.4. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania od Wykonawców składających wspólną ofertę oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 7.2. IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 7.5. zobowiązanie wskazane w pkt 7.4.2. IDW, składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji na budowę kanalizacji w miejscowości Obory
Dodano: 2024-04-03 - BZP/48/24 Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (...) budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w Grudziądzu przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A
Dodano: 2024-04-03 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy infrastruktury rowerowej na terenie Bydgoszczy
Dodano: 2024-03-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej na remont odcinków dróg gminnych
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji inwestycji na terenie gminy Wielka Nieszawka
Dodano: 2024-03-17 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy ul. Przelot w Toruniu
Dodano: 2024-02-20 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej rozbudowy ul. Batorego w Toruniu
Dodano: 2024-01-09 - Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z szacunkiem kosztów inwestycji oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji pn.: „Poprawa jakości i dostępności usług pediatrycznych (...)
Dodano: 2023-12-14 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Dodano: 2023-11-14 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy ul. Przelot w Toruniu
Dodano: 2023-11-10