Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-967 Poznań, Al. Marcinkowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618552521 , fax. 618 528 091
- Data zamieszczenia: 2019-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Al. Marcinkowskiego 29
60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618552521, fax. 618 528 091
REGON: 27580800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uap.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż oraz obsługa eksploatacyjną windy osobowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż windy osobowej w budynku głównym Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, przy al. Marcinkowskiego 29, w Poznaniu, wraz z zapewnieniem obsługi eksploatacyjnej w całym okresie udzielonej gwarancji, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Budynek główny Uniwersytetu został wpisany do rejestru zabytków nieruchomych pod nr A 242 decyzją z dnia 10.12.1982 roku. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie projektu budowlanego oraz decyzji administracyjnych zatwierdzających projekt budowlany i udzielających pozwolenia na wykonanie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru. Zadanie Wykonawcy obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowej warsztatowo-wykonawczej, zgodnej z zatwierdzonym projektem budowlanym i niniejszą specyfikacją. Ponadto zamówienie obejmuje: produkcję, dostawę, instalację i uruchomienie dostarczonej windy osobowej, w tym doprowadzenie zasilania dźwigu i zasilania oświetlenia, wykonanie oświetlenia szybu, wykonanie wszelkich czynności związanych z przekazaniem do eksploatacji i dopuszczeniem do użytkowania windy (uzyskanie odbioru UDT) oraz świadczenie obsługi eksploatacyjnej w całym okresie udzielonej gwarancji. Parametry dźwigu: - dźwig osobowy, bez maszynowni (brak miejsca), z szybem w konstrukcji stalowej, - obudowa szybu z tafli szkła bezpiecznego montowanego punktowo za pomocą rotuli ze stali nierdzewnej. - udźwig co najmniej 450 kg lub 5 osób, - napęd elektryczny, bezreduktorowy, - wysokość podnoszenia wg dokumentacji projektowej: 15,22 m, - prędkość co najmniej 1 m/s, - ilość przystanków – 5 (4 nadziemne, 1 podziemny), - ilość dojść – 5 rozmieszczone jednostronnie - kabina nieprzelotowa o wym. co najmniej szer. 950 mm gł. 1100 mm wys. 2100 mm, - drzwi kabinowe - automatycznie otwierane teleskopowo, z ogranicznikiem siły domykania skrzydła drzwiowe wykonane ze szkła przezroczystego, wejście zabezpieczone kurtyna świetlną, - drzwi szybowe – 5 szt., drzwi automatycznie otwierane teleskopowo, skrzydła drzwiowe ze szkła przezroczystego w ramie ze stali nierdzewnej szczotkowanej, drzwi bez odporności ogniowej. - wymiary drzwi po otwarciu: co najmniej szer. 800 mm, wys. 2000 mm - panel dyspozycji w kabinie wyposażony w wyświetlacz, częściowo ze stali nierdzewnej szczotkowanej, wyposażony w przyciski: alarmu, zamykania drzwi, otwierania drzwi, przyciski piętrowe. - kabina w konstrukcji stalowej, ściany kabiny: frontowa i tylna szklane, boczne szklane lub z paneli ze stali nierdzewnej szczotkowanej, kabina wyposażona w wentylator, poręcz na ścianie bocznej ze stali nierdzewnej szczotkowanej, informację głosową, zapewniona łączność głosowa z całodobowym centrum zgłoszeniowym. - sufit kabiny z panelu ze stali nierdzewnej szczotkowanej, z zamontowanym oświetleniem kabiny i oświetleniem awaryjnym. - podłoga wykończona konglomeratem kamiennym w kolorze czarnym, listwy przypodłogowe ze stali nierdzewnej szczotkowanej. - panel dyspozycji przystankowy (kaseta wezwań) wyposażony w wyświetlacz z informacją o aktualnym położeniu (przystanku) windy, częściowo ze stali nierdzewnej szczotkowanej, Wszystkie elementy ze stali nierdzewnej szczotkowanej muszą być wykonane z stali o identycznym wykończeniu i barwie. - położenie maszynowni – w szybie (dźwig bez maszynowni), - nadszybie - obniżone do poziomu sufitu nad ostatnią kondygnacją. - winda wyposażona w akumulatory zapewniające ciągłe działanie windy nawet po wyłączeniu zasilania. Przedmiot zamówienia opisany jest przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wymagany jest minimum 24-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy.Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 29, 60 – 967 Poznań. Wykonawca zaprojektuje, dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia własnym transportem, przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz na własny koszt i na własne ryzyko. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 zł. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty, przed upływem terminu składania ofert do godz. 10.00 w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań., nr rachunku: 93 1020 4027 0000 1402 1425 6590 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) Powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2) Powinno być wystawione na Zamawiającego 3) Koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium rzez Wykonawcę, określone w art. 6 ust. 4a 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.46 ust.1-4 Ustawy. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. W tytule przelewu, a także treści poręczenia lub gwarancji Wykonawca winien umieścić nazwę przetargu, którego dotyczy wadium. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ oraz (jeśli dotyczy) załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja i przebudowa budynku Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
Dodano: 2024-03-25 - Dostępny urząd - montaż dźwigu platformowego w ramach zadania „Przebudowa budynku Urzędu Miasta w Koninie”
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy), w Szkole Podstawowej w Kicinie, przy ul Gwarnej 1 wraz z przebudową budynku
Dodano: 2023-05-30 - Przebudowa budynku w zakresie wykonania windy wewnętrznej
Dodano: 2023-05-15 - „WYMIANA WIND TOWAROWO-OSOBOWYCH W BUDYNKU AKADEMII NAUK STOSOWANYCH IM. J. A. KOMEŃSKIEGO W LESZNIE”
Dodano: 2023-05-15 - Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku o szyb windy dla dźwigu osobowego
Dodano: 2022-08-09 - Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Zadanie Nr 2 pn.: Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy. Zadanie Nr 3 pn.: Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności.
Dodano: 2021-02-23 - Wykonanie i montaż dźwigu osobowego w budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie przy ul. Gdańskiej 106
Dodano: 2021-02-09 - Wykonanie i montaż dźwigu osobowego w budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gnieźnie przy ul. Gdańskiej 106
Dodano: 2020-12-04 - Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Zadanie Nr 2 pn.: Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy. Zadanie Nr 3 pn.: Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności.
Dodano: 2020-12-04