Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie systemu tras rowerowych dla Bierunia Starego i Nowego oraz budowa Centrum Przesiadkowego w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu pn.: „Kompleksowa strategia niskoemisyjna przeciwdziałająca zmianom klimatu na terenie gminy Bieruń obejmująca budowę dwóch zintegrowanych centrów przesiadkowych w dzielnicy Bieruń Nowy i Bieruń Stary - etap II”.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie systemu tras rowerowych dla Bierunia Starego i Nowego oraz budowa Centrum Przesiadkowego w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu pn.: „Kompleksowa strategia niskoemisyjna przeciwdziałająca zmianom klimatu na terenie gminy Bieruń obejmująca budowę dwóch zintegrowanych centrów przesiadkowych w dzielnicy Bieruń Nowy i Bieruń Stary - etap II”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane Kod zamówienia wg CPV: 71320000-2 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 31000000-6 Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31527200-8 Oświetlenie zewnętrzne; 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu; 45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych; 45233162-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych; 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni; 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych; 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną; 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie systemu tras rowerowych dla Bierunia Starego i Nowego oraz budowa Centrum Przesiadkowego w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu pn.: „Kompleksowa strategia niskoemisyjna przeciwdziałająca zmianom klimatu na terenie gminy Bieruń obejmująca budowę dwóch zintegrowanych centrów przesiadkowych w dzielnicy Bieruń Nowy i Bieruń Stary - etap II”. 3. Zakres przedmiotu zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje w szczególności następujące prace projektowe i roboty budowlane: 1) Wykonanie czynności i opracowań przygotowawczych do sporządzenia projektów budowlanych i wykonawczych na budowę przedmiotu zamówienia (uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień, decyzji, postanowień i pozwoleń, wystąpienie i uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót), roboty geodezyjne, w tym inwentaryzację istniejącego terenu. 2) Sporządzenie projektów budowlanych, wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót i kosztorysów (odrębne dla każdego zadania). Uwaga! Zamawiający przypomina, iż obowiązkiem projektanta jest uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla działek które nie są objęte Miejscowym Planem Zagospodarowania Terenu. 3) Wykonanie robót budowlanych. 4) Przygotowanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z dokumentacją Powykonawczą. 5) Wykonanie, dostawa, montaż i demontaż tablicy informującej o realizowanej inwestycji. 6) Wykonanie, dostawa, montaż tablicy informacyjno - pamiątkowej (2 szt.). 7) Zaprojektowanie, zakup i dostawa wraz z montażem oznakowania kierunkowego. B) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku do SIWZ, wzorze umowy oraz opracowaniach, stanowiących załączniki do SOPZ, w tym : Program Funkcjonalno – Użytkowy. C) Nazwa projektu współfinansowanego przez Unię Europejską: Projekt pn. "Kompleksowa strategia niskoemisyjna przeciwdziałająca zmianom klimatu na terenie gminy Bieruń obejmująca budowę dwóch zintegrowanych centrów przesiadkowych w dzielnicy Bieruń Nowy i Bieruń Stary - etap II" - dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działania: 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie, poddziałania: 4.5.1. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie - ZIT. D) Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1a) ustawy pzp: jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. E) Warunki i wymagania. 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej, zgodnie z pkt. IV.2.3. SIWZ. 2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu umowy zrównanej z okresem rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę (siłami własnymi Wykonawcy) kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia należy rozumieć: wykonanie robót drogowych w zakresie podbudowy. 4. Zamawiający nie przewiduje: udzielania zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wymagania w tym zakresie zawiera SOPZ i wzór umowy. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 50 000zł. Zasady, formy i tryb wnoszenia wadium zawiera SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 1.2.Tabela elementów scalonych sporządzona zgodnie z zapisami SIWZ. 1.3.Oświadczenia, zobowiązania ( jeżeli dotyczą np. podwykonawców na zasoby, których powołuje się Wykonawca). 1.4. Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 1.5. Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: (www.bierun.pl; BIP: zakładka - zamówienia publiczne/zamówienia powyżej 30 000 euro/ogłoszenia o zamówieniach/ przedmiotowe zamówienie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp tj. informacje podawane na otwarciu ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp tj.: o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach