Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 452026, 261 452000 , fax. 261 452024, 261 452029
- Data zamieszczenia: 2016-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Narutowicza 17B 17B
70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 452026, 261 452000, fax. 261 452024, 261 452029
REGON: 81006093700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie hali z infrastrukturą wraz z dostawą i instalacją systemu symulacji Śnieżnik na terenie kompleksu wojskowego plac ćwiczeń w Stargardzie (PKOB 1274). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie hali z infrastrukturą wraz z dostawą i instalacją systemu symulacji Śnieżnik na terenie kompleksu wojskowego plac ćwiczeń w Stargardzie (PKOB 1274). Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. W związku z powyższym wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach : a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym, b) Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia, c) danych wynikających z wizji lokalnej kompleksów, d) danych określonych w SIWZ. Wykonawca w ramach zawartej umowy oprócz elementów zamówienia wymienionych w Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia jest zobowiązany także: 1)Na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego uzyskać i dostarczyć decyzję o pozwoleniu na budowę. 2)Zawiadomić ZWINB o zakończeniu robót lub uzyskać pozwolenie na użytkowanie (jeśli w decyzji o pozwoleniu na budowę zostanie nałożony taki obowiązek). 3)Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową ujmie w cenie oferty. 4)Wykonawca wykona: -aktualizację mapy do celów projektowych dla przedmiotowej inwestycji (mapa w zasobach RZI Szczecin), - koncepcję projektowanego budynku, która musi zawierać informację dotyczące technologii, wyglądu budynku i elewacji, doboru konkretnych materiałów, uszczegółowienia rozwiązań funkcjonalno-użytkowych. 5)Wykonawca wykona dokumentację projektową tj.: a)projekt budowlany wielobranżowy wraz z projektem zagospodarowania terenu zawierającego między innymi: i - informację do planu BIOZ; - charakterystykę energetyczną projektowanego obiektu; - uzgodnienia z rzeczoznawcami ds. p.poż.; - projekt technologii. b)projekt wykonawczy wielobranżowy wraz z projektem zagospodarowania terenu oraz projekt technologii. Projekt wykonawczy musi uwzględniać między innymi: sposób i rodzaj wykończenia wnętrz dla osiągnięcia najlepszych warunków użytkowych i akustycznych; opracowanie projektu wyposażenia wnętrz z rozlokowaniem nowych i mebli oraz technologii. 6)Wykonawca robót wykona dokumentację powykonawczą, wykona świadectwo charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami); ( Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008 r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej). 7)Wykonawca przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i wykonaną w 3 egz. dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 8)Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną, a po ich zakończeniu wykona dokumentację fotograficzną powykonawczą (fotografując zakres robót przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 9)Zobowiązania wynikające z gwarancji na przedmiot zamówienia (serwisowanie zainstalowanych urządzeń i systemów) w ramach otrzymanego wynagrodzenia. UWAGA: 1.Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2.Zarząd Wojsk Pancernych i Zmechanizowanych jako gestor wyraził zgodę na przekazanie z zasobów wojska następujących typów broni: 40mm granatnik automatyczny MK-19 - 1egz. oraz 60 mm moździerz lekki LM60 - 1 egz. Ww. broń zostanie dostarczona w ramach dostawy inwestorskiej. Przekazanie ww. egzemplarzy broni nastąpi z zasobów MON poprzez 3 Rejonową Bazę Logistyczną (3 RBLog). Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z 3 RBLog, Gestorem SpW, tj. Zarządem Wojsk Pancernych i Zmechanizowanych Inspektoratu Wojsk Lądowych Dowództwa Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych i Centralnym Organem Logistycznym (COL), tj. Szefostwem Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych zasady, terminy i miejsce przekazania (odbioru) ww. sprzętu. Przekazanie broni musi nastąpić w roku realizacji umowy z takim wyprzedzeniem aby możliwe było wykonanie symulatorów przez Wykonawcę. Szacunkowa wartość zamówienia: 20 379 239,71 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 962 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 600 000,00 PLN (art. 45, 46).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25