Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano – montażowych wraz dostawą automatycznej kontenerowej toalety publicznej

Gmina Miasto Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 552 273 , fax. 818 552 016
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 818 552 273, fax. 818 552 016
    REGON: 43101938800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano – montażowych wraz dostawą automatycznej kontenerowej toalety publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano - montażowych automatycznej kontenerowej toalety publicznej w Lubartowie przy ul. 11 Listopada, obręb 7 – Śródmieście, dz. nr 537/1, polegających na: a) opracowaniu dokumentacji technicznej zgodnie z warunkami zabudowy oraz warunkami przyłączenia do sieci uzyskanymi od gestorów mediów, b) uzyskaniu umów z właścicielami nieruchomości, jeśli zajdzie konieczność wejścia z inwestycją na ich teren, c) uzyskaniu decyzji Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytów (działka znajduje się w obrębie zespołu urbanistycznego m. Lubartowa, wpisanego do rejestru zabytków woj. lubelskiego pod nr A/155), d) uzyskaniu opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub do zgłoszenia robót budowlanych w sytuacji gdy wymagają tego przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.), e) uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia budowy obiektów i wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w sytuacji gdy wymagają tego przepisy ustawy Prawo budowlane, f) dostawa automatycznej kontenerowej toalety publicznej, g) transport i posadowienie obiektu we wskazanej wyżej lokalizacji, h) wykonanie przyłączy do obiektu: elektroenergetycznego, wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, i) wykonanie dojść i uporządkowanie terenu, j) sprawowanie nadzoru autorskiego. 2) Wymagana liczba opracowań: a. Projekt budowlany w wymaganych branżach oraz informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 5 egz. b. Projekt wykonawczy – 2 egz. c. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz. d. Przedmiary robót – 2 egz. • Wersja elektroniczna dokumentacji musi być tożsama z wersją drukowaną - po jednym egzemplarzu; • Przedmiary robót należy dostarczyć w formie edytowalnej (arkusz kalkulacyjny i/lub plik programu kosztorysowego *.ath lub równoważny); • Wersja nieedytowalna powinna zawierać wszystkie opracowania będące przedmiotem Umowy oraz zostać zapisana na płycie CD (DVD) w formie plików *pdf w taki sposób, aby każdy z plików stanowił kompletne opracowanie będące wierną kopią jego wersji papierowej, tj. z podpisami projektantów. Niedopuszczalne jest zamieszczanie osobno poszczególnych stron opracowań. Zamieszczone opracowania powinny być zeskanowane, w jakości umożliwiającej odczytanie wszystkich detali. 3) Dokumentacja techniczna musi opisywać roboty budowlane, dostawy i usługi nią objęte zgodnie z art. 29 – 31 ustawy Pzp, a w szczególności nie może opisywać robót budowlanych, dostaw i usług przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takiej sytuacji wykonawca składa wraz z projektem oświadczenie, że taki sposób opisu zamówienia jest podyktowany specyfiką przedmiotu zamówienia i przedmiotu zamówienia nie można było opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń np. poprzez wskazanie minimalnych lub maksymalnych parametrów. 4) Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego od dnia rozpoczęcia robót budowlanych, realizowanych w oparciu wykonaną dokumentację projektową, do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. 5) Do obowiązków wykonawcy należy również dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną, z oryginałem dziennika budowy, oświadczeniem kierownika budowy, wszystkimi atestami, instrukcjami obsługi, gwarancjami, protokołami badań i pomiarów oraz innymi dokumentami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 6) Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji, wynoszący od 36 do 60 miesięcy, licząc od daty spisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy (odbioru całości zamówienia). Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przeglądów gwarancyjnych toalety. 7) Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem, iż nie może on być krótszy od okresu gwarancji. 8) Zamawiający informuje, że zaleca się przeprowadzenie przez wykonawców wizji lokalnej na miejscu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SIWZ: - Program funkcjonalno – użytkowy, stanowiący załącznik nr 9 do IDW-SIWZ; - Wytyczne konserwatorskie dotyczące realizacji miejskiej kontenerowej toalety publicznej, stanowiące załącznik nr 10 do IDW-SIWZ; - Plan sytuacyjny lokalizacji toalety, stanowiący załącznik nr 11do IDW-SIWZ; - Wypis i wyrys z planu miejscowego, stanowiący załącznik nr 12 do IDW-SIWZ. 10) Miejsce realizacji zamówienia: Lubartów, przy ul. 11 Listopada, w obrębie 7 – Śródmieście.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: - 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. 110, 650, 1000 i 1669). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w PKO BP SA: IBAN PL96 1020 3147 0000 8402 0102 7978, Kod SWIFT/BIC: BPKOPLPW 5) W przypadku składania wadium w innej postaci Wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji/poręczenia (dotyczy również oferty przypadku składnia ofert w postaci elektronicznej). Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na pierwsze żądanie. 6) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Brak wadium w w/w terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do IDW-SIWZ; 2) Oświadczenie wstępne Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej IDW- SIWZ, 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów (jeśli dotyczy) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do IDW-SIWZ; 5) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z zasad reprezentacji ujawnionych w stosownym rejestrze; 6) Wadium, w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach