Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa stanowiska (komory) do badania właściwości wytrzymałościowo – funkcjonalnych ścian osłonowych wraz z częścią kubaturową (budowa budynku hali badawczej) i aparaturą badawczo - pomiarową

Instytut Techniki Budowlanej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8251303, 8252885 , fax. 228 257 730
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Techniki Budowlanej
    ul. Filtrowa 1
    00-611 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8251303, 8252885, fax. 228 257 730
    REGON: 63650000000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa stanowiska (komory) do badania właściwości wytrzymałościowo – funkcjonalnych ścian osłonowych wraz z częścią kubaturową (budowa budynku hali badawczej) i aparaturą badawczo - pomiarową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie stanowiska (komory) do badania właściwości wytrzymałościowo – funkcjonalnych ścian osłonowych wraz z częścią kubaturową (budynek hali badawczej) i aparaturą badawczo – pomiarową. W zakres zamówienia wchodzi również dostawa i montaż urządzeń transportu bliskiego - infrastruktury zapewniającej montaż i demontaż elementów badawczych (gabarytowych) zgodnie z zakresem opisanym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz Koncepcji projektowej. Zamówienie obejmuje Etap I i Etap II inwestycji (opisane w Koncepcji projektowej). Budynek hali badawczej wraz ze stanowiskiem badawczym, aparaturą badawczo - pomiarową oraz niezbędną infrastrukturą techniczną zlokalizowany będzie na terenie Oddziału Mazowieckiego Instytutu Techniki Budowlanej w Pionkach przy ul. Przemysłowej 2, na terenie działek o numerach ewidencyjnych 1464/68, 1464/64 (przyłącza). 4.2. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. 4.3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Rozdziałach VI-VII niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części treści również „SIWZ” lub „specyfikacją”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 80 000 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy złotych) 17.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao O/Warszawa nr 16 1240 5918 1111 0000 4906 9512 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 17.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 17.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości w określonej formie lub formach, o których mowa w pkt 17.2 zostanie odrzucona. 17.6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego lub zaliczy je na poczet zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia, wedle wyboru Wykonawcy. 17.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17.10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3. Ofertę stanowi wypełniony formularz „Oferta” zamieszczony w Rozdziale III SIWZ wraz z załącznikami:  wyceną ofertową na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do Rozdziału III,  harmonogramem realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Rozdziału III (oryginał). Brak złożenia Harmonogramu, bądź wskazanie łącznego czasu realizacji zamówienia powyżej 18 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. Powyższe dokumenty nie podlegają uzupełnieniu. Brak złożenia ww. dokumentów lub złożenie ich w sposób nieprawidłowy lub/i nieuwzględniający wymagań wynikających z treści SIWZ, będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. 8.4. Wraz z ofertą powinny być także złożone: 8.4.1. Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1 i dokumenty wymagane postanowieniami pkt 6.6.3 (tj. zobowiązanie oraz ewentualnie inne dokumenty potwierdzające realność przeniesienia zasobów) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ewentualnie dokumenty i oświadczenia wskazane w punkcie 6.6.2; 8.4.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 8.4.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach