Przetargi.pl
Zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca”

Zespół Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. Gen. Wł. Andersa w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5655254, 5652788, , fax. 825 653 146
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych i Mundurowych im. Gen. Wł. Andersa w Chełmie
    Henryka Sienkiewicza 22
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5655254, 5652788, , fax. 825 653 146
    REGON: 18247800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zse3lo.ssdip.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w ramach Projektu „Ekonomy i praca – to się opłaca”, dalej jako „Przedmiot zamówienia”: 1. Komputer markowy klasy PC wyprodukowany przez jednego producenta (wszystkie zestawy mają mieć identyczne podzespoły sprzętowe). Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych - 16 sztuk 2. Monitor - 16 sztuk 3. Komputer przenośny typu laptop, wyprodukowany przez jednego producenta (wszystkie zestawy mają mieć identyczne podzespoły sprzętowe). Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych - 18 sztuk 4. Projektor - 2 sztuki 5. Pilot do prezentacji (prezenter) - 2 sztuki 6. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 2 sztuki 7. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe - 2 sztuki 8. Router - 2 sztuki 9. Switch - 2 sztuki 10. Dysk przenośny - 4 sztuki 11. Aparat - 1 sztuka 12. Lampa - 1 sztuka 13. Statyw - 1 sztuka 14. Tablet graficzny - 17 sztuk 15. Specjalne programy do rachunkowości - Licencja dla 17 stanowisk 16. Program biurowy - Licencja dla 17 stanowisk 17. Program graficzny - Licencja dla 17 stanowisk 18. Program do tworzenia i edycji PDF, OCR - Licencja dla 2 stanowisk 19. Program do obróbki wideo - Licencja dla 1 stanowiska Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczony sprzęt, nie krótszej niż 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP – Zamawiający wymaga dołączenia do oferty stosownego pełnomocnictwa. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. 2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku Postępowania, zwraca się do Zamawiającego w sprawach dotyczących toczącego się Postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność, zgodnie z art. 141 PZP. 4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć we własnym imieniu dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.3 SIWZ. Warunki udziału w Postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1.1 – 6.1.3 SIWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać łącznie. Wykonawcy tacy wspólnie składają dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.1 i 8.3.2 SIWZ. 5. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów opisanych w pkt 8.3.3 SIWZ. Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów wskazanych w zdaniu poprzednim dla podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach