Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ogłasza przetarg
- Adres: 87300 Brodnica, ul. Wiejska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 668 91 00 , fax. 56 668 91 01
- Data zamieszczenia: 2016-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
ul. Wiejska 9
87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 668 91 00, fax. 56 668 91 01
REGON: 30232700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup w formie ratalnej aparatu rtg z ramieniem C - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. dostawa fabrycznie nowego, kompletnego śródoperacyjnego aparatu rentgenowskiego wyposażonego w ramię „C” o parametrach techniczno-użytkowych wyszczególnionych w załączniku nr 1A do SIWZ, 1.2. montaż i uruchomienie zakupionego urządzenia, 1.3. wykonanie specjalistycznych testów akceptacyjnych (odbiorczych), 1.4. przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu objętego zamówieniem, 2. Zamawiający określa następujące zasady spłaty rat: 2.1. pierwsza rata – 126 000,00 zł. brutto płatne do 30 dni od daty wystawienia faktury VAT; 2.2. kolejne raty – 36 równych rat miesięcznych obejmujących pozostałą kwotę zobowiązania uwzględniającą koszty spłaty ratalnej, płatnych do 15 dnia każdego miesiąca kalendarzowego począwszy od następującego po miesiącu, w którym dokonano płatności określonej w pkt 2.1. 3. Przedmiot zamówienia określony jest w Wspólnym Słowniku Zamówień CPV kodem: 33111000-1 Aparatura rentgenowska 4. Dostarczona aparatura medyczna musi spełniać wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 876 ze zm.), posiadać oznaczenie CE - deklarację zgodności. 5. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi protokolarnie z udziałem Wykonawcy i Zamawiającego. 6. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. 7. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu na własny koszt lub wymiany na nowy. W razie powstania uszkodzeń/wad z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, sprzęt naprawiany jest na koszt Wykonawcy (dotyczy nieprzewidzianych uszkodzeń jak np. mechaniczne powstałe podczas wykonywania badania i z nimi związane). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 4 750,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1.pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Nr rachunku 93 9484 1150 2200 0000 5733 0004
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa RTG i USG do Zakładu Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespołu Poradni Specjalistycznych
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa cyfrowego aparatu RTG i aparatu USG do Zakładu Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespołu Poradni Specjalistycznych
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa cyfrowego aparatu RTG i aparatu USG do Zakładu Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespołu Poradni Specjalistycznych
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa aparatu RTG (I)
Dodano: 2023-09-17 - Dostawa aparatu RTG (I)
Dodano: 2023-08-03 - Dostawa aparatu RTG
Dodano: 2023-08-02 - Zakup 1 szt. aparat przyłóżkowy RTG
Dodano: 2021-08-03 - Dostawa aparatu RTG z ramieniem C
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu RTG z bezpośrednim ucyfrowieniem wraz z adaptacją pomieszczenia pracowni RTG dla potrzeb Szpitala i Ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego w Potulicach.
Dodano: 2020-08-25 - Dostawa: Część 1: Aparatu RTG z ramieniem C do badań kardiologicznych i naczyniowych; Część 2: Stołu przeziernego do aparatu RTG z ramieniem C do badań kardiologicznych i naczyniowych; Część 3: Aparatu anestezjologicznego
Dodano: 2019-08-14