Przetargi.pl
Zakup subskrypcji producenta do posiadanych przez Zamawiającego licencji na oprogramowanie Symantec na okres 12 miesięcy albo zakup rozwiązania równoważnego

Sąd Apelacyjny w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 41 75 423 , fax. 12 41 75 426
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Krakowie
    ul. Przy Rondzie 3
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 41 75 423, fax. 12 41 75 426
    REGON: 38946600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Krakowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup subskrypcji producenta do posiadanych przez Zamawiającego licencji na oprogramowanie Symantec na okres 12 miesięcy albo zakup rozwiązania równoważnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji producenta do posiadanych przez Zamawiającego licencji na oprogramowanie Symantec na okres 12 miesięcy albo zakup rozwiązania równoważnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do specyfikacji oraz w załączniku nr 6 do specyfikacji (wzór umowy). Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez okres 12 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.08.2020 r. Wykonawca wykupi subskrypcje do posiadanych przez Zamawiającego licencji na oprogramowanie Symantec w terminie do trzech dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. całkowitego wdrożenia oprogramowania równoważnego (w tym odbiór jakościowy) w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. 2. dostarczania subskrypcji producenta oprogramowania przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru potwierdzającego prawidłowe wdrożenie oprogramowania równoważnego. 3. dokonania przez Wykonawcę transferu wiedzy w zakresie utrzymania oprogramowania równoważnego dla pracowników Zamawiającego pełniących funkcję administratorów, tj.: 3.1. przeprowadzenie w przeciągu 3 miesięcy od daty podpisania umowy, dla administratorów Zamawiającego (14 osób) warsztatów szkoleniowych pozwalających na certyfikację administratorów na poziomie zaawansowanym; w warsztaty szkoleniowe powinny być wliczone egzaminy na certyfikaty do stopnia zaawansowanego włącznie; warsztaty szkoleniowe będą przeprowadzone na terenie Polski; jednorazowo w warsztatach szkoleniowych nie może uczestniczyć więcej niż 7 administratorów Zamawiającego; jedno szkolenie nie może trwać dłużej niż 5 dni, 3.2. zapewnienie wsparcia w administracji zaoferowanym rozwiązaniem równoważnym (infrastrukturą oraz oprogramowaniem) do czasu uzyskania przez administratorów Zamawiającego certyfikatów potwierdzających znajomość oprogramowania w stopniu zaawansowanym. Jako wsparcie w administracji Zamawiający rozumie wykonywanie wszelkich prac związanych z codzienną eksploatacją dostarczonego systemu równoważnego (infrastruktury oraz oprogramowania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48760000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do specyfikacji. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia w Systemie informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.2. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.1, 6.2 i 6.4 specyfikacji. 2.3. Pełnomocnictwo: 2.3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 2.3.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.5. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach