Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Miękini

Ochotnicza Straż Pożarna w Miękini ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 735 92 43
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Miękini
    Kościuszki 42
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 735 92 43
    REGON: 932131249900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miekinia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Miękini

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Miękini
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Miękini. Wymogi dodatkowe, które oferent musi uwzględnić w ofercie i zawrzeć w cenie: 1.1 Koszty uruchomienia i szkolenia 6 strażaków w zakresie obsługi i użytkowania. Szkolenie nastąpi podczas odbioru przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego. 1.2 Zapewnienie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego oraz dostarczenia przy dostawie dokumentu określającego zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym; od daty protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia. 1.3 Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku. Sprzęt musi być kompletny (gotowy do użycia) Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do każdego sprzętu oryginalnej karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 2. Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w Części II SIWZ. 3. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1) złożyć ofertę i zaakceptować wzór umowy, 2) potwierdzić umocowanie do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach