Przetargi.pl
Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego

Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
  • Data zamieszczenia: 2020-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
    Pl. Kopernika 11 A
    45-040 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
    REGON: 13820000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części: 1.1. Część nr 1, pn.: Zakup cyfrowego aparatu fotograficznego z obiektywem dla Centrum Partnerstwa Wschodniego. 1.2. Część nr 2, pn.: Zakup cyfrowego aparatu fotograficznego z obiektywem dla Instytutu Fizyki. 1.3. Część nr 3, pn.: Zakup lustrzanki cyfrowej (body) dla Wydziału Sztuki. 1.4. Część nr 4, pn.: Zakup cyfrowego aparatu fotograficznego dla Wydziału Sztuki. 1.5. Część nr 5, pn.: Zakup projektorów multimedialnych dla Instytutu Informatyki. 1.6. Część nr 6, pn.: Zakup projektorów multimedialnych dla Wydziału Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej. 1.7. Część nr 7, pn.: Zakup projektorów multimedialnych LED dla Wydziału Sztuki. 1.8. Część nr 8, pn.: Zakup projektora multimedialnego dla Wydziału Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej. 1.9. Część nr 9, pn.: Zakup wraz z montażem projektorów multimedialnych dla Instytutu Psychologii. 1.10. Część nr 10, pn.: Zakup wraz z montażem projektorów multimedialnych dla Instytutu Nauk Pedagogicznych. 1.11. Część nr 11, pn.: Zakup wraz z montażem projektorów multimedialnych dla Instytutu Inżynierii Środowiska i Biotechnologii. 1.12. Część nr 12, pn.: Zakup monitorów interaktywnych 65" dla Studium Języków Obcych. 1.13. Część nr 13, pn.: Zakup powiększalnika dla osób niepełnosprawnych wzrokowo dla Biblioteki UO. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1A do SIWZ, 2.2. w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1B do SIWZ, 2.3. w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1C do SIWZ, 2.4. w odniesieniu do części nr 4 stanowi załącznik nr 1D do SIWZ, 2.5. w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1E do SIWZ, 2.6. w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1F do SIWZ, 2.7. w odniesieniu do części nr 7 stanowi załącznik nr 1G do SIWZ, 2.8. w odniesieniu do części nr 8 stanowi załącznik nr 1H do SIWZ, 2.9. w odniesieniu do części nr 9 stanowi załącznik nr 1I do SIWZ, 2.10. w odniesieniu do części nr 10 stanowi załącznik nr 1J do SIWZ, 2.11. w odniesieniu do części nr 11 stanowi załącznik nr 1K do SIWZ, 2.12. w odniesieniu do części nr 12 stanowi załącznik nr 1L do SIWZ, 2.13. w odniesieniu do części nr 13 stanowi załącznik nr 1M do SIWZ. 3.Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie oraz dodatkowo w części nr: 9, 10 i 11 montaż przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji. 4.1 W części nr 5-11 dla lampy w projektorach multimedialnych okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 4.2 Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym jaki może zaproponować Wykonawca. Wykonawca w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy, z zastrzeżeniem zapisu w pkt. 4.1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. ZAWARTOŚĆ OFERTY: (poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3 niniejszego ogłoszenia): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). * Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach