Lubelskie Towarzystwo Ornitologiczna ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 508371307, 512210512
- Data zamieszczenia: 2020-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubelskie Towarzystwo Ornitologiczna
Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 508371307, 512210512
REGON: 430525669 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lto.org.pl zakładka "O Nas", zakładka "Zamówienia"
- I.2. Rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu monitoringowego do realizacji zadań A.1 oraz A.3 – Loggery GPS-GSM, oraz osprzęt zasilający stację odbiorczą - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu do realizacji działań z zakresu ochrony czynnej w postaci 34 szt. loggerów GPS-GSM oraz zestawu zasilającego stację odbiorczą do loggerów GPS-VHF. l) Koszt transmisji danych: abonament nie może przekroczyć 80 zł brutto/miesiąc na każdy z loggerów (koszt niezależny od ilości przesyłanych danych); Usługa transmisji danych będzie trwała rzez 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zestaw zasilający stację odbiorczą do loggerów GPS-VHF – 1 szt. W skład zestawu będą wchodziły następujące urządzenia i elementy: a) panel słoneczny - 1 sztuka, b) akumulator żelowy kompatybilny z urządzeniami z pkt. a, 1 sztuka, c) regulator ładowania i napięcia wyjściowego - 1 sztuka, d) Przewód jednożyłowy miedziany, e) Power Bank. Zamówienie podzielone jest na dwie części, oferty można składać w odniesieniu do jednej lub obu części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31710000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: tryb udzielenia zamówienia: zapytanie ofertowe zgodnie z Regulaminem zamieszczonym na stronie www.lto.org.pl
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oferty na część I: Wykonawca wraz z ofertą złoży dokument lub dokumenty opisujące oferowany sprzęt, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, opisy producenta. Dokumenty te powinny wskazywać/potwierdzać że oferowany sprzęt posiada zadeklarowane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym parametry, które podlegają punktacji, tj. wagę nadajnika. W przypadku braku w tych dokumentach informacji o wadze nadajnika Zamawiający przyjmie, że sprzęt posiada maksymalną dopuszczoną wagę i w tym zakresie otrzyma 0 pkt. oferty na część II: Wykonawca wraz z ofertą złoży dokument lub dokumenty opisujące oferowany sprzęt, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, opisy producenta. Dokumenty te powinny wskazywać/potwierdzać że oferowany sprzęt posiada zadeklarowane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym parametry, które podlegają punktacji. W przypadku braku w tych dokumentach informacji o którymś z punktowanych parametrów, Zamawiający przyjmie, że sprzęt posiada wartości minimalne/maksymalne wymagane i w tym zakresie otrzyma 0 pkt. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty 1. Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu. 2. Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2A i/lub 2B do niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu. 3. Dokument lub dokumenty opisujące oferowany sprzęt, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, opisy producenta, zgodnie z postanowieniami pkt 6. 4. Pełnomocnictwo – jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty bądź z danych rejestrów powszechnie dostępnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa minimonitorów neutronowych
Dodano: 2023-08-31 - Dostawa minimonitorów neutronowych
Dodano: 2023-05-12 - Dostawa sprzętu elektronicznego do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)
Dodano: 2022-11-09 - Dostawa sprzętu elektronicznego na potrzeby Klubów Seniora z terenu Gminy Wysokie
Dodano: 2022-08-12 - Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego Zespołu Szkół Ekonomicznych imienia Marii Dąbrowskiej w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2021-05-26 - Dostawa i montaż wyposażenia do mieszkań socjalnych, mieszkań chronionych, Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Warsztatów Terapii Zajęciowej w Kodniu” w ramach projektu „Rozwój infrastruktury usług społecznych w Gminie Kodeń
Dodano: 2021-02-23 - Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego Zespołu Szkół Ekonomicznych imienia Marii Dąbrowskiej w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa wyposażenia pomieszczeń oraz mebli na potrzeby przedszkola w ramach projektu: „Utworzenie i funkcjonowanie Integracyjnego oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 1 imienia Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju”
Dodano: 2019-06-18 - Dostawa wyposażenia pomieszczeń oraz mebli na potrzeby przedszkola w ramach projektu: „Utworzenie i funkcjonowanie Integracyjnego oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 1 imienia Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju”
Dodano: 2019-06-07 - Dostawa sprzętu dla pracowni zawodowych w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”
Dodano: 2019-05-31