Przetargi.pl
Zakup sprzętu monitoringowego do realizacji zadań A.1 oraz A.3 – Loggery GPS-GSM, oraz osprzęt zasilający stację odbiorczą

Lubelskie Towarzystwo Ornitologiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 508371307, 512210512
  • Data zamieszczenia: 2020-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelskie Towarzystwo Ornitologiczna
    Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 508371307, 512210512
    REGON: 430525669
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lto.org.pl zakładka "O Nas", zakładka "Zamówienia"
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu monitoringowego do realizacji zadań A.1 oraz A.3 – Loggery GPS-GSM, oraz osprzęt zasilający stację odbiorczą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu do realizacji działań z zakresu ochrony czynnej w postaci 34 szt. loggerów GPS-GSM oraz zestawu zasilającego stację odbiorczą do loggerów GPS-VHF. l) Koszt transmisji danych: abonament nie może przekroczyć 80 zł brutto/miesiąc na każdy z loggerów (koszt niezależny od ilości przesyłanych danych); Usługa transmisji danych będzie trwała rzez 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zestaw zasilający stację odbiorczą do loggerów GPS-VHF – 1 szt. W skład zestawu będą wchodziły następujące urządzenia i elementy: a) panel słoneczny - 1 sztuka, b) akumulator żelowy kompatybilny z urządzeniami z pkt. a, 1 sztuka, c) regulator ładowania i napięcia wyjściowego - 1 sztuka, d) Przewód jednożyłowy miedziany, e) Power Bank. Zamówienie podzielone jest na dwie części, oferty można składać w odniesieniu do jednej lub obu części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31710000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: tryb udzielenia zamówienia: zapytanie ofertowe zgodnie z Regulaminem zamieszczonym na stronie www.lto.org.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oferty na część I: Wykonawca wraz z ofertą złoży dokument lub dokumenty opisujące oferowany sprzęt, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, opisy producenta. Dokumenty te powinny wskazywać/potwierdzać że oferowany sprzęt posiada zadeklarowane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym parametry, które podlegają punktacji, tj. wagę nadajnika. W przypadku braku w tych dokumentach informacji o wadze nadajnika Zamawiający przyjmie, że sprzęt posiada maksymalną dopuszczoną wagę i w tym zakresie otrzyma 0 pkt. oferty na część II: Wykonawca wraz z ofertą złoży dokument lub dokumenty opisujące oferowany sprzęt, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, opisy producenta. Dokumenty te powinny wskazywać/potwierdzać że oferowany sprzęt posiada zadeklarowane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym parametry, które podlegają punktacji. W przypadku braku w tych dokumentach informacji o którymś z punktowanych parametrów, Zamawiający przyjmie, że sprzęt posiada wartości minimalne/maksymalne wymagane i w tym zakresie otrzyma 0 pkt. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty 1. Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu. 2. Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2A i/lub 2B do niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu. 3. Dokument lub dokumenty opisujące oferowany sprzęt, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, opisy producenta, zgodnie z postanowieniami pkt 6. 4. Pełnomocnictwo – jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty bądź z danych rejestrów powszechnie dostępnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach