Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego oraz pakietu oprogramowania biurowego – programy Zdalna Szkoła i Zdalna Szkoła+ w ramach wsparcia Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 982 100 , fax. 717 982 117
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 982 100, fax. 717 982 117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego oraz pakietu oprogramowania biurowego – programy Zdalna Szkoła i Zdalna Szkoła+ w ramach wsparcia Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zestaw: komputer przenośny (notebook) z systemem operacyjnym, baterią i zasilaczem oraz pakietem oprogramowania biurowego – 26 szt. Notebook z systemem operacyjnym powinien spełniać parametry nie gorsze niż wyszczególnione poniżej. Zainstalowany system operacyjny i dostarczona licencja na aktualnie dystrybuowany system Microsoft Windows 10pro wersja 64-bitowa, polska wersja językowa lub rozwiązanie równoważne. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie pochodziło z dystrybucji przeznaczonej na rynek polski i było dostarczone wraz ze stosownymi oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA). Kryteria wymagane dla sprzętu: Procesor 64-bitowy. Model procesora przeznaczony do zastosowań mobilnych lub ultra, obsługujący co najmniej 64GB pamięci RAM, o wydajności co najmniej 6300 punktów dla częstotliwości nominalnej w teście PassMark PerformanceTest™ (wynik procesora zaoferowanego notebooka musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net), ze zintegrowaną kartą graficzną, wielordzeniowy, obsługujący technologię wirtualizacji (w szczególności z obsługą Second Level Address Translation). Wynik wydajności zaoferowanego procesora zostanie zweryfikowany z wydrukiem ze strony http://www.cpubenchmark.net. z dnia ogłoszenia postępowania, udostępnionym przez zamawiającego Min 8 GB pamięci RAM (1 × 8 GB); Cała zainstalowana pamięć RAM ma być widoczna i obsługiwana w dostarczonym systemie operacyjnym; Dysk twardy min. 240 GB typu SSD; Ekran z podświetleniem LED o przekątnej min. 15", max 16”, o rozdzielczości co najmniej 1920x1080 z powłoką antyodblaskową lub matowy; Karta graficzna: co najmniej Zintegrowana; Wbudowane porty wejścia-wyjścia: Min 3 porty USB (w tym co najmniej 2 porty standardu min USB 3.0 Type-A); Co najmniej jeden z portów: 1 Display Port lub HDMI lub VGA; 1 gniazdo słuchawki/mikrofon combo; 1 port RJ-45 dla sieci Ethernet; Zintegrowana karta dźwiękowa; Wbudowane głośniki stereo; Wbudowany mikrofon lub zestaw mikrofonów; Wbudowana kamera internetowa; Wbudowana klawiatura fizyczna, układ klawiatury: QWERTY polski programisty”; Wbudowany czytnik kart SD Wbudowane Interfejsy sieciowe: Połączenie Ethernet min 100/1000 Karta sieci bezprzewodowej WiFi, standard co najmniej 802.11ac Łączność Bluetooth co najmniej wersja 5 Bateria przeznaczona do zaoferowanego notebooka. Zasilacz przeznaczony do zaoferowanego notebooka. Waga kompletnego laptopa maks. 2.4kg (bez zasilacza) Wymagane jest aby system operacyjny, oprogramowanie i sterowniki do wszystkich podzespołów komputera były zainstalowane. Wymagana jest możliwość ponownej instalacji i konfiguracji systemu operacyjnego, oprogramowania i sterowników przez użytkownika (z partycji recovery lub z dołączonego do zestawu nośnika zewnętrznego). Wymagane certyfikaty i deklaracje: ENERGY STAR®, deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu zgodnie z aktualnie obowiązującymi w Polsce przepisami. Gwarancja producenta komputera na komputer: Minimum 3 lata - naprawa lub wymiana (części, robocizna, transport) w trybie Next Business Day w miejscu użytkowania – obsługa zgłoszenia nie później niż w następnym dniu roboczym, maksymalny czas naprawy 14 dni. Warunki gwarancyjno-serwisowe muszą wynikać z PN produktu lub opcji serwisowej (z podaniem jej PN). Gwarancja producenta komputera na baterię: Minimum 12 miesięcy. Sprzęt fabrycznie nowy o jednakowej konfiguracji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozbudowy zaoferowanego sprzętu bez utraty gwarancji. Zamawiający nie dopuszcza modyfikacji sprzętu. W ofercie należy podać dane, które jednoznacznie identyfikują producenta, dokładny typ, model, wersję, kod Part Number zaoferowanego sprzętu i usług gwarancyjnych. Producent umożliwia zgłoszenie naprawy gwarancyjnej przez Internet lub telefonicznie na infolinii po podaniu numeru seryjnego i kodu produktu (Part Number) notebooka bez potrzeby przedstawiania dokumentów. Niedopuszczalne jest udzielenie gwarancji wyłącznie dla zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji podanych informacji bezpośrednio u Producenta. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem nie odnawianym, nie regenerowanym, zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/11/2020” (odpowiednie pozostawić, niepotrzebne skreślić) Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty). Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem odrzucenia oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach