Przetargi.pl
zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego

Politechnika Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
    ul. Wiejska 45A 45A
    15-351 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
    REGON: 00000167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego przedmiot zamówienia oraz jego zakres określają poszczególne części specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)zaoferują nowy (nieużywany) sprzęt o najwyższej jakości podlegający ocenie zgodności z dyrektywą LVD , EMC i posiadający oznaczenia CE, nie starszy niż 6 miesięcy (części II, V, VI, VII), 6)udzielą gwarancji: a)część II - min. 2 letnia gwarancja, 8 - godzinny czas reakcji na awarię, comiesięczny bezpłatny przegląd w czasie gwarancji, b)część V - -min. 2 letnia gwarancja (na komputery do wspomagania systemu TETA Constallation), -min. 3 letnia gwarancja producenta z serwisem realizowanym na miejscu u klienta w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki, w przypadku awarii dysk twardy pozostaje u Zamawiającego (na stacje robocze PC TETA Constallation) c)część VI - min. 3 letnia gwarancja producenta z serwisem realizowanym na miejscu u klienta w ciągu 4 godzin po zgłoszeniu usterki, 24x7, w przypadku awarii dysku twardego, uszkodzony dysk pozostaje u zamawiającego, d)część VII - -min. 2 letnia gwarancja(dot. pkt VII.1, VII.2) -min. 12 miesięcy (pkt. VII.3) 7)zaakceptują poniższe warunki serwisu gwarancyjnego: dla sprzętu w części II, V, VI, VII czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego w następnym dniu roboczym (oprócz części II, VI) a) termin naprawy - (oprócz części II, V pkt.2, VI) w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem, pisemnie), b) w przypadku przekroczenia terminu naprawy, wykonawca podstawi sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, c) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, d) po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, e) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, f) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego, g) okres gwarancji liczony od daty podpisania końcowego protokołu odbioru, h) w okresie gwarancji Zamawiający (personel Zamawiającego) będzie mógł instalować i wymieniać w zakupionym sprzęcie komputerowym standardowe karty i urządzenia, zgodnie z zasadami sztuki, bez utraty praw gwarancyjnych. 8)wyrażą zgodę na zastosowanie stawki VAT w wysokości 0% na dostawę sprzętu komputerowego zgodnie z załącznikiem nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla szkół wyższych (art. 43 ustawy), po otrzymaniu stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący, Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1)wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku), 2)Specyfikacja technicznaZałącznik Nr 1 do oferty dla oferowanych części (I - VII), 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku), 5)oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu komputerowego podlegającego ocenie zgodności z dyrektywą LVD, EMC i posiadającego oznaczenia CE, nie starszego niż 6 miesięcy; certyfikaty lub deklaracje zgodności wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia (części II,V,VI,VII) (na druku Formularza oferty), 6)oświadczenie o wyrażeniu zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 i Załącznikiem Nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący (na druku Formularza oferty), 7)oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych Zamawiającego wskazanych w pkt. 5.6 i 5.7 SIWZ (na druku Formularza oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach