Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg
- Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
- Data zamieszczenia: 2019-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
ul. Malinowicka 4
42-512 Psary, woj. śląskie
tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
REGON: 53724300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.psary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych i materiałów niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „Rozwiń skrzydła” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Funduszu Społeczny) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu „Rozwiń skrzydła” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Funduszu Społeczny). 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części , kilka części lub jedną część zamówienia. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część. 5. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę w danej części zostanie odrzucona. 6. W przypadku, gdyby zastosowano opis pomocy dydaktycznych lub materiałów w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno – wychowawczych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 10% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych i materiałów, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych pomocy dydaktycznych i materiałów w tym np. publikacji i wydawnictw. Podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. 9. Wykonawca, jest zobowiązany do podania w formularzu cenowym – załącznik nr 1 do SIWZ – danych umożliwiających identyfikację oferowanego produktu np.: producenta, nazwy produktu, typu, modelu produktu. 10. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 11. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 12. Wszystkie pomoce i materiały dydaktyczne muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, określone w odrębnych przepisach. 13. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i rozładunku – złożenie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez osobę upoważnioną na terenie szkoły - oraz montażu (jeśli jest wymagany) przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 14. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy przez np. kuriera, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia rozładunku zgodnie z wskazaniami w pkt 15 powyżej, na własny koszt. 15. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy przedmiotu umowy jeżeli wykonawca nie zapewni rozładunku w zakresie wskazanym w pkt 15 i 16 powyżej lub obciążyć wykonawcę kosztami rozładunku i potrącić koszty rozładunku z faktury złożonej przez Wykonawcę. 16. Zamawiający wymaga aby każda część zamówienia od 1 do 3, była zapakowana oddzielnie np. w jedno zbiorcze opakowanie (jeżeli to możliwe) lub kilka mniejszych z wyraźnym opisem części i zawartości opakowania. 17. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 18. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego. 19. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Psarach, ul. Szkolna 32, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub w wyjątkowych przypadkach do siedziby Zamawiającego. 20. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 21. Termin dostawy należy każdorazowo ustalić na min. 2 dni robocze z przedstawicielem Zamawiającego. 22. Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, ale całkowite zakończenie przedmiotu dostawy musi się zakończyć w terminie wymaganym w SIWZ lub w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jeżeli Wykonawca zadeklarował termin realizacji krótszy niż wymagany przez Zamawiającego w SIWZ. 23. Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych i materiałów sporządzony zostanie protokół odbioru częściowego, a po zakończeniu wszystkich dostaw protokół odbioru końcowego. 24. Protokół końcowy będzie podstawą do przyjęcia i zapłaty faktury – jedna faktura bez względu na ilość części na które Wykonawca złożył ofertę. 25. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktycznie i materiały w ramach przedmiotu zamówienia, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. 26. Wykonawca na wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 27. W przypadku gdy gwarancja producenta jest dłuższa, obowiązuje gwarancja producenta. 28. Wykonawca w okresie gwarancji, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest dokonywać wszelkich napraw pomocy dydaktycznych i materiałów niezwłocznie, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa wymaga odesłania elementu do producenta w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 29. Zakres gwarancji obejmuje wszelkie uszkodzenia, które powstały podczas prawidłowej eksploatacji urządzeń dydaktycznych i materiałów w sposób odpowiadający wymaganiom określonym przez producenta. 30. Inne wymagania określone zostały we Wzorze Umowy, lub wynikają z przepisów prawa. 31. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujące pomoce dydaktyczne i materiały: Część zamówienia nr 1 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klas I z matematyki 1. Zestaw do tworzenia liczb - 4 szt.; 2. Gra edukacyjna - 1 szt.; 3. Zestaw kart – 1 szt; 4. Zestaw kart - 1 szt.; 5. Puzzle edukacyjne - 2 szt.; 6. Klocki - 2 szt.; 7. Duże liczydło - 1 szt.; 8. Waga szkolna - 1 szt.; 9. Odważniki do wagi (duże) - 2 komplety; 10. Zestaw odważników (małe) - 1 komplet; 11. Domino - 1 szt.; 12. Domino - 1 szt. 13. Patyczki do liczenia- 1 komplet; 14. Domino - 1 szt. Część zamówienia nr 2 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów SP klasa I z języka angielskiego 1. Gra dydaktyczna - 1 szt; 2. Gra dydaktyczna - 1 szt; 3. Domino- 1 szt.; 4. Zestaw dydaktyczny - 1 komp.; 5. Mata do angielskiego - 1 szt. Część zamówienia nr 3 Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dydaktyczno – wyrównawczych uczniów Gimnazjum i SP klasa VIII z języka angielskiego 1. Papier do zajęć z języka angielskiego - 1 ryza; 2. Gra logiczna memory - 1 szt.; 3. Gra logiczna memory - 1 szt.; 4. Gra logiczna - 2 szt. 32. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i materiałów z podaniem rodzaju i ilości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia. 1.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 1.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem. Uwaga nr 3. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia, o którym mowa powyżej w pkt 3.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie z zaznaczeniem których części zamówie4nia dotyczy. 2.4. Bez względu na ile część Wykonawca składa ofertę, ww. dokumenty składa tylko raz. 2.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach
Dodano: 2023-11-03 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIV – ZAKUP I DOSTAWA SPAWARKI
Dodano: 2023-09-20 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIV – ZAKUP I DOSTAWA SPAWARKI
Dodano: 2023-08-11 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIII – ZAKUP I DOSTAWA STRUGARKI
Dodano: 2023-07-18 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXII – ZAKUP I DOSTAWA STANOWISK: HYDRAULIKI I ELEKTROHYDRAULIKI ORAZ PNEUMATYKI I ELEKTROPNEUMATYKI
Dodano: 2023-07-06 - Dostawa Okularów VR wraz ze szkoleniami z ich obsługi do trzech placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Szkoły z jakością - rozwój kształcenia ogólnego na terenie miasta Żory”.
Dodano: 2023-03-17 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu na lata 2020-2024 - "Aktywna tablica" dla wybranych placówek oświatowych miasta Tychy
Dodano: 2022-12-05 - Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”
Dodano: 2021-04-20 - Dostawa dydaktycznego stanowiska do analizy EOBD pojazdów dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2021-01-08 - Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”
Dodano: 2020-12-30