Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 296 200 , fax. 683 255 808
- Data zamieszczenia: 2018-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Zyty 26
65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 683 296 200, fax. 683 255 808
REGON: 970773231 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.zgo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pierwszego wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Transplantologii – meble i pozostałe wyposażenie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje 4 zadania (części), tj.:ZADANIE NR 1Meble i sprzęt medyczny.ZADANIE NR 2 Łózka i szafki przyłóżkowe szpitalne.ZADANIE NR 3 Parawany.ZADANIE NR 4Meble biurowe, kuchenne oraz pozostałe wyposażenie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 - 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 1300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100); Zadanie nr 2: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Zadanie nr 3: 230,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści złotych 00/100) Zadanie nr 4: 1225,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście dwadzieścia pięć złotych 00/100) 2.Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy i nie wymaga w tym zakresie złożenia oświadczenia.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa wyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.3.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.4.2. Do oferty należy dołączyć: 4.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 6 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 4.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4.4. Formularz cenowo-techniczny – zgodnie z załącznikiem nr 2 - 5 do SIWZ. 4.5. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 4.6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup materacy przeciwodleżynowych bąbelkowych Protector I.
Dodano: 2021-04-06 - Zakup wózka do czystej i brudnej bielizny
Dodano: 2021-04-02 - Zakup stolików zabiegowych
Dodano: 2021-04-02 - Materace przeciwodleżynowe bąbelkowe Protector I
Dodano: 2021-04-01 - Dostawa rurowych materacy przeciwodleżynowych Protector III oraz stojaków do kroplówki (4 zaczepy).
Dodano: 2021-03-29 - Dostawa przedziałek do szuflad
Dodano: 2021-03-27 - Dostawa mebli do Akademii im. Jakuba z Paradyża
Dodano: 2020-08-28 - Zakup i dostawa mebli i sprzętu medycznego wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w budynku nr 1
Dodano: 2020-06-04 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie wyposażenia medycznego dla komórek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2020-03-17 - Zakup fotela ginekologicznego, foteli do podawania cytostatyków oraz pomp infuzyjnych na statywie dla Klinicznego Oddziału Onkologii
Dodano: 2019-09-27