Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6946359 , fax. 22 6946076
- Data zamieszczenia: 2015-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
ul. Powsińska 69/71 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6946359, fax. 22 6946076
REGON: 01226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup oprogramowania Office Home and Business - 20 szt - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania biurowego na potrzeby Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa. 2. Licencje muszą pozwalać na swobodne przenoszenie pomiędzy komputerami (np. w przypadku wymiany sprzętu). 3. Oprogramowanie biurowe ma być w najnowszej dostępnej na rynku wersji. 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy oprogramowania biurowego oraz jego licencja pochodziły od tego samego producenta 5. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania pakietów biurowych, programów i planów licencyjnych opartych o rozwiązania chmury oraz rozwiązań wymagających stałych opłat w okresie używania zakupionego produktu. 6. Licencjonowanie musi uwzględniać (w okresie minimum 5 lat od daty dostawy) prawo do bezpłatnej instalacji uaktualnień, poprawek krytycznych i opcjonalnych, udostępnianych przez producenta oprogramowania. Dla oprogramowania niezbędnym jest dostarczenie kompletu wymaganych kluczy aktywacyjnych oraz dokumentów pozwalających na stwierdzenie legalności zakupionego oprogramowania dla celów inwentaryzacyjnych i audytowych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia bezterminowych licencji oprogramowania w postaci papierowej lub elektronicznej wraz z niezbędnymi kluczami aktywacyjnymi (na nośnikach optycznych lub poprzez dostęp do odpowiednich zasobów sieciowych). 8. Polska wersja językowa oprogramowania. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacji Technicznej. 10. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48920000-3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 489200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 420,00 złotych (czterysta dwadzieścia złotych) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1.pieniądzu na konto bankowe wskazane w Rozdz. III podrozdziale III, punkt 2, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). III.TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w Rozdziale VII, podrozdział I pkt 1. 2.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Banku Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa nr konta: 51 1130 1017 0020 1466 4390 0001. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 4.Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM - nr zamówienia 26/2015/WI-PN/AC zakup oprogramowania Office Home and Business - 20 szt. 5.Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 6.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IV.UTRATA WADIUM Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej - wraz z odsetkami), jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisem art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cuw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa licencji oprogramowania biurowego
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa i wdrożenie aplikacji do obsługi procesu mandatowego dla centrum automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym (canard) wraz z udzieleniem licencji oraz usługą wsparcia powdrożeniowego i przeszkoleniem pracowników zamawiającego
Dodano: 2012-07-13 - Dostawa licencji na oprogramowanie firmy Microsoft dla Państwowego Instytutu Geologicznego-Państwowego Instututu Badawczego.
Dodano: 2011-10-25 - Dostawa oprogramowania i sprzętu peryferyjnego
Dodano: 2011-08-25 - DOSTAWA PAKIETU 200 LICENCJI OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO MICROSOFT OFFICE 2010 STANDARD
Dodano: 2010-09-01 - Dostawa systemu kadrowo-płacowego przystosowanego do potrzeb Zamawiającego
Dodano: 2010-08-31