Przetargi.pl
Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych – podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy Gminy Miejskiej Starogard Gdański

Środowiskowy Dom Samopomocy w Starogardzie Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, Pelplińska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585620948, 666082061 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Środowiskowy Dom Samopomocy w Starogardzie Gdańskim
    Pelplińska 3
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 585620948, 666082061, fax. -
    REGON: 385166972
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych – podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy Gminy Miejskiej Starogard Gdański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózku inwalidzkim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia współfinansowany jest w ramach programu PFRON pn.: „Program wyrównywania różnic między regionami III”. 4. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na samochód wraz z zabudową (całym wyposażeniem i podzespołami) na okres min. 24 miesiące bez limitu kilometrów, 2) Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 2–letnią gwarancję na powłokę lakierniczą, 3) Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 2–letnią gwarancję antykorozyjną na perforacje nadwozia. 4) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia 21 dni, licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury VAT, 5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 5. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Środowiskowy Dom Samopomocy jako Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy 3. W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach