Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg
- Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 692 118 , fax. 13 4692321
- Data zamieszczenia: 2020-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
ul. Wiejska 2
38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
tel. 134 692 118, fax. 13 4692321
REGON: 00068756300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla OSP Polańczyk - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 z wyposażeniem standardowym do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof lub poważnych awarii dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Polańczyku. - Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ oraz zgodny z obowiązującymi normami, - Pojazd ratowniczo-gaśniczy musi posiadać na dzień odbioru ważne świadectwo dopuszczenia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002 ze zm.), - W zakres zamówienia wchodzi również szkolenie z obsługi przedmiotu zamówienia. - Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Ochotniczej Straży Pożarnej w Polańczyku. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ – Specyfikacja techniczna. Pozostałe wymagania dotyczące zasad realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Nowy BFG S.A. 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przetargowej wraz z załącznikiem nr 1a do formularza oferty, 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy pzp), 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa nowego lekkiego samochodu specjalistycznego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jadachach gmina Nowa Dęba
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Woli Raniżowskiej
Dodano: 2023-09-26 - Zakup średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Moderówce celem zwiększenia potencjału technicznego
Dodano: 2023-09-25 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Zbydniów -I
Dodano: 2023-07-18 - Dostawa lekkiego ratowniczo - gaśniczego wozu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Makowisku
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z układem napędowym 4x4 oraz systemem piany sprężonej i wyposażeniem na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubeni
Dodano: 2023-07-10 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jagielle
Dodano: 2023-06-30 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Płazówce
Dodano: 2023-06-20 - Dostawa lekkiego ratowniczo - gaśniczego wozu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Makowisku
Dodano: 2023-06-11 - Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Niebylcu
Dodano: 2023-06-07