Przetargi.pl
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Ciężkowie

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 92350910000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Ciężkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Oświadczeniu o spełnieniu wymagań zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia w zakresie minimalnych wymagań techniczno – użytkowych dla lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego, określonych w Załączniku do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców dołączył do oferty Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 oraz określił w tym załączniku, czy oferowany przez niego Samochód pożarniczy spełnia wszystkie minimalne wymagania techniczne, określone dla dostawy. Oferta wykonawcy, która nie spełnia minimalnych wymagań technicznych dostawy zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią niniejszej SIWZ. 3. Na etapie realizacji zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w pkt. 1, zamawiający zażąda od wykonawcy złożenia następujących dokumentów: 1) Świadectwa homologacji typu lub Świadectwa Zgodności WE dla podwozia. 2) Świadectwo wydane przez CNBOP-PIB (ważne na dzień odbioru pojazdu). Dokumenty wymienione w wyżej winny być dostarczone najpóźniej 7 dni przed dostawą. 4. Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1 i 2, złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1 i 2 może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia, jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) Oświadczeniu o spełnieniu wymagań zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia w zakresie minimalnych parametrów techniczno – użytkowych dla lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ; 4) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (z wyjątkiem innych dokumentów składanych na wezwanie tj. KRS, CEDIG), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku wykonawców występujących wspólnie – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach