Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg
- Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
- Data zamieszczenia: 2019-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
ul. Stanisława Dubois 3
46-100 Namysłów, woj. opolskie
tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
REGON: 52451300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i wdrożenie oprogramowania dziedzinowego dla Urzędu Miejskiego w Namysłowie w ramach realizacji projektu "Wzrost jakości usług administracyjnych w Dzierżoniowie, Kluczborku, Kędzierzynie - Koźlu, Namysłowie, Prudniku" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Część I - Zakup nowego oprogramowania finansowo – księgowego 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania 64216000-3 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji Część II - Rozbudowa systemu informacji przestrzennej QGIS 38221000-0 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Przedmiotem zamówienia jest: Część I - Zakup nowego oprogramowania finansowo – księgowego Zakup nowego oprogramowania finansowo-księgowego z zakresu podatków i opłat lokalnych, które umożliwi uruchomienie e-usług na 4 poziomie dojrzałości. Portal internetowy dla mieszkańca, który umożliwi składanie deklaracji i formularzy w wersji elektronicznej, sprawdzenie stanu zobowiązań wobec Gminy oraz dokonanie płatności on-line i otrzymanie elektronicznego dokumentu zwrotnego. Wdrożenie zakupionego systemu wraz z przeniesieniem aktualnych danych z systemów istniejących w Urzędzie Miejskim, producent: Zakład Systemów Informatycznych SIGID Sp. z o.o. W celu wsparcia świadczenia usług administracji samorządowej Urząd Miejski planuje uruchomienie 8 usług elektronicznych. Przez usługi na poziomie 4 – transakcja - wiąże się z możliwością dokonania wszystkich czynności niezbędnych do załatwiania danej sprawy urzędowej całkowicie drogą elektroniczną, tzn. pełna elektroniczna obsługa sprawy, uzyskanie odpowiedzi z urzędu drogą elektroniczną uwzględniające wydanie decyzji oraz możliwość płatności za usługę online. Szkolenie dla 14 osób w siedzibie UM w Namysłowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do siwz. Część II - Rozbudowa systemu informacji przestrzennej QGIS Rozbudowanie systemu informacji przestrzennej QGIS wraz z portalem mapowym dostępnym dla mieszkańców i inwestorów, który ma zostać zasilony danymi z zakresu nieruchomości gminnych i gospodarowania lokalami użytkowymi. Gmina w ramach przewidywanych rozwiązań ma zamiar zakupić dodatkowy moduł do zarządzania zasobem gminnym z zakresu nieruchomości, m.in. o możliwość publikacji danych dotyczących mienia komunalnego na portalu mapowym, a także oprogramowania do zarządzania informacją przestrzenną dotyczącą bieżącej oferty inwestycyjnej gminy. Utworzony portal mapowy ma być przeznaczony głównie dla mieszkańców i inwestorów oraz ma umożliwić bezpłatne pozyskanie szczegółowej informacji na temat: własności gruntu, oferty inwestycyjnej, zagospodarowania przestrzennego działki, powierzchni działki. Portal ma umożliwić przeglądanie dołączonych zdjęć z terenu inwestycyjnego. Gmina posiada już system informacji przestrzennej QGIS w wersji 2.18.19, który zostanie rozbudowany o nowe funkcjonalności wynikające z zakupionego oprogramowania do zarządzania zasobem gminnym. Opłata za wdrożenie zakupionego oprogramowania do zarządzania zasobem gminnym z zakresu nieruchomości. Szkolenie dla 7 osób w siedzibie UM w Namysłowie. W celu wsparcia świadczenia usług administracji samorządowej zostanie uruchomionych 5 usług. E-usługi utworzone na 3 poziomie dojrzałości spełnią – dwustronną interakcję, w której Użytkownik musi mieć możliwość dostępu do formularzy online, możliwość zainicjowania sprawy drogą elektroniczną poprzez interaktywne wypełnienie i przesłanie wniosków elektronicznych do jednostki administracji publicznej drogą elektroniczną. Wykonawca musi dostarczyć użytkownikowi możliwość logowania i uwierzytelniania za pomocą m.in.: loginu i hasła utworzonego w systemie oraz Profilu Zaufanego, który chce złożyć wniosek on-line. Portal umożliwi uzupełnianie formularza zawierającego również opcję wskazania przedmiotowych nieruchomości w oknie mapy. Portal udostępniający e-usługi musi być zintegrowany z platformą e-PUAP w celu umożliwienia Interesantowi podpisania wniosku podpisem elektronicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do siwz. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wdrożenie i aktualizacja systemów informatycznych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 i 7 do siwz. 3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część I: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.400,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące czterysta 00/100). Część II: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną