Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, ul. Kolejowa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3242666 , fax. 32 3242694
- Data zamieszczenia: 2016-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kolejowa 2 2
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 32 3242666, fax. 32 3242694
REGON: 00345536200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.mikolow.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej dla uczestników Programu Aktywizacja i Integracja w ramach projektu Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Koszula flanelowa (przewidywana ilość 15 szt) gramatura min 120g/m2; koszula flanelowa krata; kolor czarno-niebieski; odporność na kurczliwość w praniu do 60 stopni Celsjusza; zapinana na guziki; 100% bawełna; minimum 1 kieszeń na klatce piersiowej 3.2. Koszula flanelowa (przewidywana ilość 15 sztuk) gramatura min 180g/m2; koszula flanelowa krata; kolor czarno-granatowy; odporność na kurczliwość w praniu do 60 stopni Celsjusza; zapinana na guziki; 100% bawełna; minimum 1 kieszeń na klatce piersiowej 3.3. koszulka typu T-Shirt (przewidywana ilość 30 sztuk) gramatura min 150g/m2; 100% bawełny; kolor biały; boki bezszwowe; klasyczny krój 3.4. ubranie ochronne w skład którego wchodzi bluza i ogrodniczki (przewidywana ilość 15 kompletów): gramatura min. 250 g/m2-; 65% poliester, 35% bawełna; kolor niebieski a) bluza: zapinana na guziki, na frontowej stronie dwie kieszenie zapinane na rzep, mankiety przy rękawach zapinane na guzik. Na dole bluzy gumka ściągająca, b) spodnie ogrodniczki: możliwość regulacji w pasie dzięki dodatkowym guzikom oraz w długości szelkami, które to dodatkowo mają w tylnej partii gumkę, dwie boczne kieszenie oraz jedną na nogawce 3.5. płaszcz przeciwdeszczowy z kapturem (przewidywana ilość 15 sztuk) - materiał 30% PCV, 70% poliester; wentylacja na plecach, zapięcie na zamek z listewką kryjącą na rzepy, regulowana szerokość dolnej długości rękawa (ściągane troczkami), dwie kieszenie z patkami. Wszystko w praktycznej torbie na zamek. Szwy podklejone taśmą. Kolor żółty. 3.6. Czapka drelichowa letnia - (przewidywana ilość 15 sztuk) 65% poliester, 35% bawełna - usztywniany daszek i przód czapki; z możliwością regulacji obwodu, kolor niebieski, 3.7. Rękawice drelichowe - (przewidywana ilość 20 par) 5-palcowe; zabezpieczają przed działaniem czynników minimalnego ryzyka, 3.8. Rękawice skórzane - (przewidywana ilość 10 par) rękawice robocze z dwoiny bydlęcej w kolorze szarym (całodłonicowa), podgumowany i usztywniony mankiet w kolorze dowolnym, 3.9. Buty robocze, ochronne (przewidywana ilość- 15 par) ,wodoodporne, zapewniające stopom oddychanie, podeszwa rzeźbiona w celu lepszej przyczepności, kolor czarny, trzewiki sięgające za kostkę, 3.10. Buty filcowe - gumofilce- (przewidywana ilość 15 par) 100% PCV - buty typu kozak, filce, sięgające pod kolano - spełniają wymagania normy EN20347, kolor czarny, kolor filcu szary. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy cząstkowej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.mikolow.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników/czek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 współfinansowanego ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Dodano: 2016-07-05 - zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020
Dodano: 2015-12-11 - dostawa odzieży ochronnej, środków higieny i szafy narzędziowej
Dodano: 2015-02-12