Przetargi.pl
"Zakup i dostawa używanych pojemników na odpady komunalne dla nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Kłobuck oraz dostarczenie ich pod wskazane przez zamawiającego adresy".

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
  • Data zamieszczenia: 2019-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
    REGON: 15139827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zakup i dostawa używanych pojemników na odpady komunalne dla nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Kłobuck oraz dostarczenie ich pod wskazane przez zamawiającego adresy".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa używanych pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 L, 240 L, 770 L, 1100 L oraz dostarczenie ich pod wskazane przez Zamawiającego adresy. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania. Dostawą objęte jest ok. 4730 posesji w zabudowie jednorodzinnej, położonych w miejscowościach: Kłobuck, Biała, Borowianka, Nowa Wieś, Kopiec, Gruszewnia, Kamyk, Lgota, Libidza, Łobodno oraz 35 boksów (gniazd) zabudowy wielorodzinnej (33 w Kłobucku, 1 w Łobodnie, 1 w Kamyku). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Typ i opis pojemników: a) Pojemniki o pojemności 240 L: • pojemnik na odpady komunalne zmieszane koloru czarnego/grafitowego, zamykany klapą • używane pojemniki plastikowe wykonane z polietylenu niskociśnieniowego PE-HD o wysokiej gęstości • przystosowane do rozładunku mechanicznego zarówno konstrukcyjnie i wytrzymałościowo pod względem opróżniania przez typowe śmieciarki posiadające listwę grzebieniową i tylne wysięgniki boczne • 2 sztuki cichobieżnych kół o średnicy 200 mm (tarcza plastikowa, oponka gumowa, osadzone na zamkniętej (zaślepionej) stalowej osi • podstawa pojemnika o przekroju kwadratowym/prostokątnym • posiadające wzmocnienie listwy grzebieniowej • tylny uchwyt do przeciągania pojemnika ułatwiający przemieszczanie pojemnika • wykonanie pojemnika potwierdzone certyfikatem o spełnieniu normy PN-EN 840 oraz RAL GZ 951/1(dołączyć certyfikat) • w widocznym miejscu wytłoczenie, nadruk lub naklejka „NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU”, • pojemniki muszą być czyste, bez napisów i oznaczeń przedsiębiorcy, zdezynfekowane, sprawnie technicznie bez pęknięć, wykonane z materiału odpornego na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, łatwe do utrzymania w czystości oraz nie powinny zawierać szkodliwych dla środowiska pierwiastków b) Pojemniki o pojemności 120 L lub 240 L do selektywnego zbierania wybranych frakcji (szkło, plastik/metal, papier, bioodpady): • pojemnik na odpady stałe, zamykany klapą • używane pojemniki plastikowe wykonane z polietylenu niskociśnieniowego PE-HD o wysokiej gęstości, w kolorze zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów z dn. 29.12.2016 r. • przystosowane do rozładunku mechanicznego zarówno konstrukcyjnie i wytrzymałościowo pod względem opróżniania przez typowe śmieciarki posiadające listwę grzebieniową i tylne wysięgniki boczne • 2 sztuki cichobieżnych kół o średnicy 200 mm (tarcza plastikowa, oponka gumowa, osadzone na zamkniętej (zaślepionej) stalowej osi • podstawa pojemnika o przekroju kwadratowym/prostokątnym • posiadające wzmocnienie listwy grzebieniowej • tylny uchwyt do przeciągania pojemnika ułatwiający przemieszczanie pojemnika • wykonanie pojemnika potwierdzone certyfikatem o spełnieniu normy PN-EN 840 oraz RAL GZ 951/1(dołączyć certyfikat) • pojemniki muszą być czyste, bez napisów i oznaczeń przedsiębiorcy, zdezynfekowane, sprawnie technicznie bez pęknięć, wykonane z materiału odpornego na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, łatwe do utrzymania w czystości oraz nie powinny zawierać szkodliwych dla środowiska pierwiastków • oznaczone napisem informującym o rodzaju zbieranych odpadów c) Pojemniki o pojemności 770 L do selektywnego zbierania wybranych frakcji (plastik/metal, papier): • używane pojemniki plastikowe wykonane z polietylenu niskociśnieniowego PE-HD o wysokiej gęstości lub metalowe ocynkowane lub z siatki ocynkowanej, w kolorze zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów z dn. 29.12.2016 r. • pojemnik czterokołowy, przystosowany do rozładunku mechanicznego zarówno konstrukcyjnie i wytrzymałościowo pod względem opróżniania przez typowe śmieciarki, • pojemnik zamykany klapą (pokrywą), dopuszczalne otwory wrzutowe w klapie umożliwiające bezpośrednie wrzucenie pojedynczych odpadów bez konieczności otwierania całej pokrywy, klapa wyposażona w ogranicznik otwarcia uniemożliwiający jej wyrwanie przy maksymalnym otwarciu. • pojemniki muszą spełniać normę PN-EN 840 • pojemniki muszą być czyste, bez napisów i oznaczeń przedsiębiorcy, zdezynfekowane, sprawnie technicznie bez pęknięć, wykonane z materiału odpornego na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, łatwe do utrzymania w czystości oraz nie powinny zawierać szkodliwych dla środowiska pierwiastków • oznaczone napisem informującym o rodzaju zbieranych odpadów. d) Pojemniki o pojemności 1100 L na odpady zmieszane: • używane pojemniki metalowe ocynkowane, • konstrukcja pojemników dostosowana do rozładunku przez samochodowe śmieciarki wyposażone we wsyp mechaniczny, • pojemniki czterokołowe obrotowe, z możliwością blokady przednich kół, ze wzmocnionym zawieszeniem kół, • konstrukcja wzmocniona (przednia i tylna ściana oraz dno pojemnika), dopuszcza się zarówno gładkie jak i karbowane ściany pojemników • pojemniki wyposażone w uchwyty umożliwiające podniesienie pokrywy oraz przemieszczanie całego pojemnika, poszczególne elementy pojemnika, pokrywy, zawiasów, kół i bocznych uchwytów powinny uwzględniać obciążenia powstające podczas mechanicznego opróżniania pojemnika, • pojemniki zamykane pokrywą płaską, z dwoma klapkami w pokrywie lub pokrywą półokrągłą. Pokrywa samoczynnie otwiera się podczas wysypu zawartości pojemnika • pojemniki muszą spełniać normę PN-EN 840. • pojemniki muszą być czyste, bez napisów i oznaczeń przedsiębiorcy, zdezynfekowane, sprawnie technicznie bez pęknięć, wykonane z materiału odpornego na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, łatwe do utrzymania w czystości oraz nie powinny zawierać szkodliwych dla środowiska pierwiastków • oznaczone napisem informującym o rodzaju zbieranych odpadów. 2) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pojemniki o określonej pojemności i kolorystyce pod wskazane po podpisaniu umowy adresy posesji w terminie 21 dni od daty podpisania umowy. Dostawa pojemników musi być zsynchronizowana z obowiązującym harmonogramem wywozu odpadów zmieszanych. 3) Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego o dostarczeniu pojemników minimum na 3 dni przed terminem ich dostarczenia poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej Zamawiającego (sekretariat@gminaklobuck.pl) podstawowych informacji dotyczących dostawy tzn. datę dostawy, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko kierowcy oraz wielkość dostawy. 4) Wymagania ilościowe i kolorystyczne dotyczące dostarczonych przez Wykonawcę pojemników zostały opisane w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 5) Cena powinna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności z przygotowaniem, dostarczeniem i rozładunkiem pojemników na odpady komunalne pod adresy i w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. 6) Dostawa pojemników pod wskazane adresy odbywać się będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego, który dokona oceny stanu technicznego pojemników. 7) Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji jakości, liczony od daty podpisania protokołu odbioru. Jeżeli podczas odbioru zostaną wykryte wady obejmujące pęknięcia pojemników, uszkodzenia klapy, listwy grzebieniowej itp. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany pojemnika na nieuszkodzony. Gwarancja obejmować będzie: system jezdny pojemników, mocowanie klapy, napisy na pojemnikach określające rodzaj gromadzonego odpadu oraz trwałość barwy pojemnika. 8) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia usterek i wad w okresie gwarancyjnym, w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia wady. W przypadku nie dotrzymania przez Wykonawcę określonego terminu usunięcia wad Zamawiający powierzy ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt Wykonawcy. 9) Upływ okresu gwarancji nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wady, jeżeli Zamawiający zawiadomił o nich Wykonawcę przed upływem tego okresu. Wykonawca nie jest zwolniony z odpowiedzialności za wady ujawnione po upływie okresu gwarancji, jeśli jego odpowiedzialność za takie wady wynika z przepisów odrębnych. 3. Podwykonawcy 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 2) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U.2019.1040 t. j. z dnia 2019.06.05).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 uPzp. 3. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kłobucku nr konta 55 8248 0002 1000 0000 0361 0004 z dopiskiem: „Wadium – Zakup i dostawa używanych pojemników na odpady komunalne” 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że jeżeli z wyciągu z rachunku bankowego Zamawiającego wynika, iż kwota wadium została zaksięgowana po terminie składania ofert, zamawiający ma podstawy do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7b Pzp. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, czyli jako gwarancje lub poręczenia, to mogą być wnoszone na dwa sposoby: 6.1. oryginały winny być zdeponowane przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Kłobucku, ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck, I piętro pok. Nr 25 natomiast do oferty załączone ich kserokopie; 6.2. załączane do ofert i składane w jednej kopercie z ofertą. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 5. Zwrot wadium – zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 6. Zatrzymanie wadium – zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym; 2. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: 1) spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdz. V ust. 2 SIWZ; 2) złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdz. VI SIWZ, 3) ustanowić Pełnomocnika i złożyć wraz ofertą pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która musi zawierać: 1) dla oferty składanej przez konsorcjum: a) jednoznaczne określenie celu gospodarczego konsorcjum, b) zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty i solidarnej odpowiedzialności, c) oznaczenia czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, d) określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy pod warunkiem zawieszającym. Wyklucza się możliwość wprowadzania zmian do umowy konsorcjum bez zgody Zamawiającego. 2) dla oferty składanej przez spółkę cywilną: – złożenia umowy spółki, z której musi wynikać sposób reprezentacji wspólników. Jeżeli z umowy spółki nie będzie wynikać sposób reprezentacji Zamawiający zażąda od wspólnika/wspólników podpisującego/podpisujących umowę stosownego umocowania od pozostałych osób tworzących spółkę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach