Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach

Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-024 Katowice, ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6093140 , fax. 32 6093154
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
    ul. Powstańców 52
    40-024 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 6093140, fax. 32 6093154
    REGON: 27015111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wpr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 8 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, 15 sztuk komputerów typu All-in-one, 41 sztuk zestawów (klawiatura + mysz), 50 sztuk dysków SSD, 1 sztuki projektora, 5 sztuk pamięci RAM, 6 sztuk kamer i 1 sztuki rejestratora, 4 sztuk dysków SAS dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr: Zadanie nr 1 – załącznik nr 5, Zadanie nr 2 – załącznik nr 5a, Zadanie nr 3 – załącznik nr 5b, Zadanie nr 4 – załącznik nr 5c, Zadanie nr 5 – załącznik nr 5d, Zadanie nr 6 – załącznik nr 5e, Zadanie nr 7 – 5f, Zadanie nr 8 – 5g. (Specyfikacje techniczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: -Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); -Formularz cenowy – załącznik nr 1a odpowiednio dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. (wskazana data podpisania); -Specyfikacje techniczne – opisy przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5, 5a, 5b, 5c, 5d, 5e, 5f, 5g, odpowiednio do SIWZ – odpowiednio dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.(wskazana data podpisania); -Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. -Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia; W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach