Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego z zakresu technologii informacyjno – komunikacyjnej (TIK) oraz materiałów biurowych i papierniczych w ramach realizacji projektów pn. „Szkoła nowych możliwości – podniesienie jakości oferty edukacyjnej w Szkole Podstawowej nr 5 i Szkole Podstawowej nr 11 w Tychach” i „Szkoła nowych szans – podniesienie jakości oferty edukacyjnej w Szkole Podstawowej nr 24 w Tychach” współfinansowanych z EFS w ramach (poddziałanie 11.1.4. RPO WSL 2014-2020)

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2020-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego z zakresu technologii informacyjno – komunikacyjnej (TIK) oraz materiałów biurowych i papierniczych w ramach realizacji projektów pn. „Szkoła nowych możliwości – podniesienie jakości oferty edukacyjnej w Szkole Podstawowej nr 5 i Szkole Podstawowej nr 11 w Tychach” i „Szkoła nowych szans – podniesienie jakości oferty edukacyjnej w Szkole Podstawowej nr 24 w Tychach” współfinansowanych z EFS w ramach (poddziałanie 11.1.4. RPO WSL 2014-2020)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu multimedialnego z zakresu technologii informacyjno – komunikacyjnej (TIK) oraz materiałów biurowych i papierniczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Tychach (Szkoły Podstawowej nr 24) w ramach projektu - „Szkoła nowych szans – podniesienie jakości oferty edukacyjnej w Szkole Podstawowej nr 24 w Tychach” oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i Szkoły Podstawowej nr 11 w Tychach w ramach projektu - „Szkoła nowych możliwości – podniesienie jakości oferty edukacyjnej w Szkole Podstawowej nr 5 i Szkoły Podstawowej nr 11 w Tychach” (poddziałanie 11.1.4 RPO WSL 2014-2020). Zamówienie podzielono na następujące części: a) Część I – Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) – załącznik nr 4a (TIK) b) Część II – Zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych – załącznik nr 4b Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, aktualne, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4a i 4b do SIWZ), znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim i unijnym prawem normy i były wolne od wad prawnych oraz były objęte minimum 24 miesięczną gwarancją (dotyczy części I zamówienia). 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy produkty dostępne na polskim rynku. 3. Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa wykonawca. 4. Wykonawca na własny koszt wymieni zamawiającemu egzemplarze wadliwe, jak również te, które zostały uszkodzone w trakcie transportu na pełnowartościowe. „Egzemplarz wadliwy” to każdy produkt, którego wada powstała na etapie produkcji. 5. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. 6. Jeżeli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4a i 4b do SIWZ) wskazywałby w odniesieniu do niektórego wyposażenia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie wyposażenia równoważnego. Wyposażenie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać wyposażenie oferowane przez wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez zmawiającego. Wyposażenie pochodzące od konkretnych producentów stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące wyposażenia zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami produktów/producentów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt w opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach użytkowych i cechach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego, poprzez wskazanie parametrów jakościowych i cech użytkowych zaproponowanych rozwiązań (dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność, np. karty katalogowe itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2 wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów (załącznik nr 1a i 1b do SIWZ) – oddzielnie dla każdej z części dla której wykonawca składa ofertę; 1.3 wypełnione zestawienie oferowanego sprzętu (załącznik nr 1c do SIWZ) – dotyczy części 1; 1.4 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2a do SIWZ); 1.5 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.1 Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach