Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 240 231 , fax. 172 252 302
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 240 231, fax. 172 252 302
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „ZAKUP I DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 2, tj. w załączniki od numeru 2. do numeru 2.11, czyli w formularze asortymentowo – cenowe. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 pakietów (zadań): PAKIET I – RĘKAWICE CHIRURGICZNE; JAŁOWE, LATEKSOWE PUDROWANE – załącznik nr 2 PAKIET II – RĘKAWICE CHIRURGICZNE; JAŁOWE, LATEKSOWE BEZPUDROWE – załącznik nr 2.1 PAKIET III – RĘKAWICE CHIRURGICZNE DO ZABIEGÓW O PODWYŻSZONYM RYZYKU (ORTOPEDYCZNE); JAŁOWE, LATEKSOWE BEZPUDROWE – załącznik nr 2.2 PAKIET IV –RĘKAWICE CHIRURGICZNE JAŁOWE SYNTETYCZNE NEOPRENOWE BEZPUDROWE – załącznik nr2.3 PAKIET V – RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE; NIEJAŁOWE, NITRYLOWE BEZPUDROWE – załącznik nr 2.4 PAKIET VI – RĘKAWICE WINYLOWE; NIEJAŁOWE, PUDROWANE – załącznik nr 2.5 PAKIET VII – RĘKAWICE WINYLOWE; NIEJAŁOWE, BEZPUDROWE – załącznik nr 2.6 PAKIET VIII – RĘKAWICE FOLIOWE; NIEJAŁOWE – załącznik nr 2.7 PAKIET IX – RĘKAWICE SEKCYJNE; NIEJAŁOWE – załącznik nr 2.8 PAKIET X – RĘKAWICE OCHRONNE DO CENTRALNEJ STERYLIZATORNI – załącznik nr 2.9 PAKIET XI – RĘKAWICE CHIRURGICZNE GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZE BEZPUDROWE – załącznik nr 2.10 PAKIET XII – RĘKAWICE CHIRURGICZNE JAŁOWE LATEKSOWE BEZPUDROWE CHRONIĄCE PRZE PROMIENIAMI RTG Załącznik Nr 2.11 Zestawienie wymaganych parametrów technicznych, określają załączniki nr (2A, 2.1A, 2.2A, 2.3A, 2.4A, 2.5A, 2.6A, 2.7A, 2.8A, 2.9A, 2.10A, 2.11A) Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety (zadania). Oferty można składać do jednej lub więcej części. 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w formularzach asortymentowo – cenowych (w Załącznikach Nr 2÷2.10). 2.Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców, modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Podane przez Zamawiającego ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 24 miesiące i służą do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, w danym pakiecie, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w każdym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 4.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo – prawnych. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 8.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 9.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 10.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 12.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 13.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia, czyli materiałów opatrunkowych – odbywać się będą stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut z dopiskiem „Apteka Szpitalna”. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia, czyli rękawic medycznych – odbywać się będą przez okres 24 miesiące począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to pięć dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej za pomocą faksu lub drogą mailową. Płatność: 1.Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem po dostawie towaru do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu. 2.termin płatności 30 dni lub 60 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141420-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: 1.Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu; 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b. Ustawy dotyczące: 1)Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;3)Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, czy zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający w tym przypadku wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale X pkt A. ppkt 1 (Załącznik Nr 3).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz innych wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą, brak których spowoduje odrzucenie oferty: 1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY – Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełnione formularze asortymentowo – cenowe – Załączniki Nr 2÷2.11 do oferty. Do oferty przetargowej należy dołączyć tylko te formularze asortymentowo – cenowe, na które Wykonawca składa ofertę. Zaoferowane produkty muszą spełniać wymagania określone w formularzach asortymentowo – cenowych. 3.Wypełnione zestawienia wymaganych parametrów technicznych – Załączniki Nr 2A÷2.11A do oferty. Do oferty przetargowej należy dołączyć tylko te formularze zestawienia wymaganych parametrów technicznych, na które Wykonawca składa ofertę. 4.W celu potwierdzenia, że dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawców materiałów informacyjnych, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę, tj. takich dokumentów jak: katalogów lub opisów technicznych lub fotografii lub materiałów informacyjnych, w których będą zawarte informacje potwierdzające jednoznacznie zgodność zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, czyli w Załączniki Nr 2÷2.10. Dokumenty te powinny być sporządzone przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela – Załącznik Nr 5 do oferty. Dokumenty te Wykonawca może złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. z zaznaczeniem Pakietu i pozycji, której dotyczą. Dokumenty te powinny być złożone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. 5.Aktualnych dokumentów potwierdzających, że zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE posiadają wymogi określone w Ustawą z dnia 10 maja 2010 roku o wyrobach medycznych /t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211/ - Załącznik Nr 6 do oferty. Dokumenty te Wykonawca może złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem” z zaznaczeniem Pakietu i pozycji, której dotyczą. W przypadku wyrobu niemedycznego, Wykonawcy składa stosowne oświadczenie oraz załącza dokumenty np. dokument rejestracji produktu lub atest lub świadectwo jakości – Załącznik Nr 6a do oferty. Dokumenty te WYKONAWCA może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” i powinny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania WYKONAWCY. 6.Próbki oferowanych rękawic medycznych do oceny jakościowej. Próbki należy dostarczyć dla: • Pakiet I – po 4 pary rękawic z rozmiaru 7.0, 7.5, 8.5, • Pakiet II – po 4 pary rękawic z rozmiaru 7.0, 7.5, 8.5, • Pakiet III – po 4 pary rękawic z rozmiaru 7.0, 7.5, 8.5, • Pakiet IV – po 4 pary rękawic z rozmiaru, 7.0, 7.5, 8.5, • Pakiet V – po 1 opakowaniu rękawic z każdego rozmiaru, • Pakiet VI – po 1 opakowaniu rękawic z rozmiaru M, XL, • Pakiet VII – po 1 opakowaniu rękawic z rozmiaru M, XL, • Pakiet VIII – po 1 opakowaniu rękawic z każdego rozmiaru, • Pakiet IX - po 2 pary rękawic z każdego rozmiaru, • Pakiet X – po 4 pary rękawic z każdego rozmiaru, • Pakiet XI – po 2 pary rękawic z rozmiaru M, L. • Pakiet XII – 2 pary dla rozmiaru 7.5 Wykonawca sporządza podwójną listę załączonych próbek. Jedna lista znajdzie się w ofercie przetargowej (Załącznik Nr 7 do oferty), a drugą listę należy dostarczyć wraz z próbkami rękawic medycznych do oceny jakościowej. Próbki winny być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. Wykonawca dostarcza próbki produktów w oryginalnych opakowaniach wraz z etykietami wyrobu w języku polskim i instrukcjami używania. Koszt dostarczenia i zużycia próbek obciąża Wykonawców. Zamawiający zastrzega, iż nie podlegają zwrotowi próbki, które z uwagi na konieczność ich przetestowania zostały zużyte w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W razie niedostarczenia próbek dla danego produktu w ramach przedmiotu zamówienia – Zamawiający odrzuci ofertę. 7.Dokument producenta (protokoły badań producenta z kraju pochodzenia, nie starsze niż z 2016r.) lub karta danych technicznych dystrybutora potwierdzająca spełnienie wymagań dla Pakietów nr I, II, III, IV, V, VI, VII, XII – Załącznik Nr 8 do oferty. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. 8.Deklaracja zgodności dla rękawic foliowych niejałowych (pakiet nr VIII) – Załącznik Nr 9 do oferty. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. 9.Dokument (Certyfikat producenta lub certyfikat wystawiony przez jednostkę niezależną) do kontaktu z żywnością (pakiet nr V) – Załącznik Nr 10 do oferty. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. 10.Karty katalogowe dla pakietów IX i XI – Załącznik Nr 11 do oferty. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. 11Dokument badania wystawiony przez jednostki niezależną na przenikalność substancji chemicznych w tym 70% izopropanolu (pakiet V) – Załącznik Nr 13 do oferty. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. 12.Dokumenty zgodność z normami EN 374-1, 2, 3, EN 455, ASTM F-1671 – Załącznik Nr 14 do oferty. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. 13.Pełnomocnictwa do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone – Załącznik Nr 15 do oferty. (jeżeli dotyczy) 14.Wykazu części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom – – Załącznik Nr 16 do oferty (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie. Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” powinno być w formie pisemnej. Wszystkie dokumenty winny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, a dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”. Składając dokumenty w formie kserokopii należy wpisać słowa np.: „poświadczam za zgodność z oryginałem” lub „za zgodność z oryginałem” – „data” i podpisać. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach