Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7587244
- Data zamieszczenia: 2013-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7587244 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych przewidzianych w projekcie Dążymy ku rozwojowi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.2/ Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych ( w tym sprzęt multimedialny, urządzenia do Integracji Sensorycznej) do realizacji zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III obejmujących: - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; - gimnastykę korekcyjną dla dzieci z wadami postawy; - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych; - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie, plastycznie, tanecznie, muzycznie; - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski; - specjalne zajęcia terapeutyczne - Biofeedback; - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej; - specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - integracja sensoryczna dla dzieci niepełnosprawnych 1.3/ Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie: - dostarczyć pomoce dydaktyczne do 6 szkół w pakietach pogrupowanych wg rodzaju zajęć dla danej szkoły; - dostarczyć naklejki do każdego produktu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym logotypem projektu KAPITAŁ LUDZKI - UNIA EUROPEJSKA - EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY. 1.4/ Sprzęt oraz wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych, oraz wszystkie pomoce muszą posiadać oznaczenie CE i spełniać wymagania wszystkich odnoszących się do niego dyrektyw. 1.5/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości pomocy dydaktycznych stanowi- załącznik A, sprzętu multimedialnego - załącznik B, pomocy do zajęć terapeutycznych - integracja sensoryczna dla dzieci niepełnosprawnych - załącznik C. 1.6/ Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy pomocy dydaktycznych o parametrach różniących się od opisanych w SIWZ , lecz o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów projektu oraz efektów edukacyjnych lub terapeutycznych w klasach 1-III szkoły podstawowej. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane nazwy własne, określające typ produktu lub producenta, Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotu równoważnego do opisywanego w SIWZ z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcia, z których w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego, powinno wynikać, ze oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - III procedura
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zespołu Żłobków m.st. Warszawy pn. Modernizacja Żłobka nr 41 przy ul. Potockich 107
Dodano: 2016-06-24 - WYKONANIE MULTIBOOKÓW NA SYSTEMY OPERACYJNE WINDOWS, IOS, ANDROID, LINUX
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - II procedura
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do punktów dziennego opiekuna Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa symulatorów i fantomów dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-020/2016
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa modeli i symulatorów na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-018/2016
Dodano: 2016-02-05