Przetargi.pl
Zakup i dostawa hakowca na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z oo. w Czarnówku

Zakład Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-351 Nowa Wieś Lęborska, Czarnówko
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 624 388 , fax. 598 624 388
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o.o.
    Czarnówko 34
    84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie
    tel. 598 624 388, fax. 598 624 388
    REGON: 77074068600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo-czarnowko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. - spółka gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa hakowca na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z oo. w Czarnówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa hakowca na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z oo. w Czarnówku 2. Hakowiec musi być fabrycznie nowy i spełniać minimalne wymagania: A) Urządzenie hakowe: • Nominalna moc załadunkowa – 20000kg • Wysokość haka 1570mm • Teleskopowe ramię główna – długość teleskopowania 1250mm • Ciśnienie robocze – 30Mpa • Długość od środka haka do środka rolki – 5490mm • Długość użytkowa kontenerów – 4100 – 6500mm • Rama zabudowy hakowej wykonana z certyfikowanej stali • Rolki odlewane żeliwne, osadzone niezależnie od osi obrotu ramy pośredniej • Sterowanie pneumatyczne w kabinie oraz na zewnątrz pojazdu manualne awaryjne • Konstrukcja stalowa malowana • Hydrauliczna blokada kontenera • System miękkiego osiadania kontenera w końcowej fazie załadunku • Pompa hydrauliczna • Boczne osłony antynajazdowe • Hak z zapadką samoczynną B) Pojazd ciężarowy • Norma emisji spalin Euro6 • Rozstaw osi 4500mm + 1350 • Zwis ramy 2400mm • Układ kierowniczy – lewostronny • Masa całkowita zestawy – 40000kg • Oś przednia – 8000kg • Oś tylna – 11500kg • Oś wleczona – 7500kg • Silnik 430KM / 316kW • Przednia oś wygięta, tylna hipoidalna, oś wleczona kierowana - podnoszona • Przednie zawieszenie paraboliczne 8,0t, tylna zawieszenie powietrzne • Stabilizator przedniej i tylnej osi • Tarcze kół 10 otworów, nośność ogumienia zwiększona o 10% dla zastosowania komunalnego • Zbiornik paliwa 400l • Koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem • Blokada koła kierownicy z immobilizerm • Światło hamowania awaryjnego, ABS, ASR, ESP, hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej • Kabina szerokości 2240mm, długości 1880mm • Centralny zamek • Szyby przyciemniane • Tylna ściana kabiny z 2 oknami przyciemnianymi środkowym i prawym • Lusterko krawężnikowe prawe, lusterko przednie po stronie pasażera, lusterka podgrzewane i sterowane elektrycznie • Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym z regulacją wzdłużną i pochylenia oparcia • Klimatyzacja • Cyfrowy tachograf • Komputer pokłądowy, obsługa w języku polskim • Sygnalizacja dźwiękowa włączonego biegu wstecznego na końcu ramy • Światła główne halogenowe dla ruch prawostronnego, światła dzienne LED, światła pozycyjne obrysowe, boczne światła obrysowe • 2 reflektory robocze na dachu kabiny • 2 akumulatory 12V 175Ah • Generator prądu trójfazowego 28V 120A 3360W • Gniazdo ABS przyczepy na końcu ramy • Gniazdo wtykowe przyczepy 24V 15-pinowe na zakończeniu ramy • Wyposażenie do przewozu niebezpiecznych towarów, tj. pojazd należy wyposażyć w odpowiedni sprzęt awaryjny oraz gaśnice, tj. następujący sprzęt awaryjny: • co najmniej jeden klin do podkładania pod koła, • dwa stojące znaki ostrzegawcze do oznakowania miejsca awarii (np. kołki odblaskowe, trój-kąty odblaskowe lub lampy błyskowe o świetle barwy pomarańczowej, zasilane niezależnie od instalacji elektrycznej pojazdu), • kamizelkę ostrzegawczą lub ubranie ostrzegawcze dla każdego członka załogi, • latarkę (niezawierającą powierzchni metalowych mogących spowodować iskrzenie) dla każ-dego członka załogi; • jedną gaśnicę (do grup pożarów A,B,C) o zawartości nie mniejszej niż 2 kg proszku gaśni-czego (lub innego środka gaśniczego ale o ilości równoważnej) do gaszenia pożaru silnika lub kabiny pojazdu; • jedną gaśnicę (do grup pożarów A,B,C) o łącznej zawartości 12 kg proszku gaśniczego (lub innego środka gaśniczego ale o ilości równoważnej). • Instrukcja obsługi w języku polskim • Błotniki z chlapaczami • Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, lampa ostrzegawcza, podnośnik hydrauliczny 12t, 2 kliny pod koła, osłony śrub dla kół, tachograf, gaśnica, dywaniki • Podwozie w kolorze czarnym, koła srebrne, kabina biała 3. Całość zostanie zakupiona w sprzedaży leasingowej na 7 lat w formie leasingu operacyjnego. 4. Wykonawca dostarczy maszynę na teren siedziby Zamawiającego, dokona montażu, instalacji we wskazanym miejscu, dostarczy instrukcję obsługi i karty gwarancyjne, dokona szkolenia załogi. Przeprowadzi procedurę UDT. Elementy te należy uwzględnić w cenie ofertowej. 5. Wykonawca zagwarantuje obsługę serwisową w okresie pogwarancyjnym, przez okres 10 lat od daty podpisania przez strony końcowego protokołu odbioru, w zakresie usuwania wad urządzeń objętych umową, przy czym Zamawiający nie ma obowiązku korzystania obsługi serwisowej Wykonawcy w okresie pogwarancyjnym. 6. Zamawiający informuje, iż do umowy podstawowej stanowiącą wzór umowy jako załącznik nr 6 do SIWZ, zezwala dołączyć umowę w formie dodatkowej umowy regulującej leasing. 7. Zamawiający dokona ubezpieczenia pojazdu samodzielnie. 8. Zamawiający będzie pokrywał koszty podatku drogowego na podstawie refaktury. 9. Zamawiający pokryje koszt rejestracji pojazdu w formie refaktury. 10. Zamawiający będzie pokrywał koszty opłat za korzystanie z autostrad, winiet, parkingów albo też innych obciążeń o charakterze publicznoprawnym, które nie były znane w dniu podpisywania umowy i w związku z tym nie zostały wzięte pod uwagę przy kalkulowaniu oferty. 11. Zamawiający będzie pokrywał koszty związane z udzielaniem odpowiedzi przez Wykonawcę na zapytania organów takich, jak Policja, Straż Miejska, Inspekcja Transportu Drogowego. 12. W przypadku wystąpienia szkody w przedmiocie leasingu Zamawiający zgadza się, aby odszkodowanie od ubezpieczyciela dla Finansującego zostało zaliczone na ewentualne zaległości Korzystającego 13. Zamawiający będzie wykonywał wszystkie czynności formalne i finansowe związane z rejestracją przedmiotu zamówienia w Urzędzie Dozoru Technicznego 14. Zamawiający będzie pokrywał koszty dodatkowych badań technicznych, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym, niezbędnych do wykonania w związku z kolizją, wypadkiem, włamaniem, usiłowaniem włamania oraz innych uszkodzeń, które powinny być pokryte przez Zamawiającego, jeśli nie zostały pokryte przez ubezpieczyciela lub sprawcę szkody. 15. Zamawiający będzie ponosił koszty obowiązkowych okresowych badań technicznych. 16. Zamawiający zgadza się na otrzymywanie e-faktur. 17. Zamawiający nie wyraża zgody na zabezpieczenie umowy leasingu w postaci weksla in blanco wraz z porozumieniem wekslowym. 18. Zamawiający poniesie koszt podatku od środków transportu. 19. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów za wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe i że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu i określeniu właściwości i wymogów technicznych urządzeń. 20. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia. 21. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia, a są zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. 22. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 23. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego. 24. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2.Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik obowiązkowy w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu) – wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców na wezwanie Zamawiającego złoży osobno dokumenty i oświadczenia opisane w ust. 7. Działu VII SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych, zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na wezwanie Zamawiającego złoży stosowne dokumenty dotyczące tego podmiotu wymienione w ust. 7. Działu VII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach