Przetargi.pl
„Zakup i dostawa 2 sztuk samochodu ciężarowego typu wywrotka na potrzeby ZGM i ZOŚ w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. zo.o. w Biłgoraju”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Łąkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881852 , fax. 846 881 847
  • Data zamieszczenia: 2020-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
    Łąkowa 13
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881852, fax. 846 881 847
    REGON: 95031744800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgk.biuletyn-publiczny.net/page/33/przetargi-siwz.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa 2 sztuk samochodu ciężarowego typu wywrotka na potrzeby ZGM i ZOŚ w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. zo.o. w Biłgoraju”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu ciężarowego typu wywrotka – 2 szt. na potrzeby pracy Zakładu Ochrony Środowiska i Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Biłgoraju. Wymagane minimalne parametry techniczne samochodów ciężarowych z zabudową skrzyni typu wywrotka o DMC 3,5 t dostarczonych do siedziby Zamawiającego: 3.2.1. Ilość sztuk – 2 3.2.2. fabrycznie nowy - rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r. 3.2.3. silnik diesel o mocy min. 120 KM 3.2.4. kabina 6 lub 7 osobowa 3.2.5. szyby przednie regulowane elektrycznie 3.2.6. radioodbiornik 3.2.7. klimatyzacja z czynnikiem chłodzącym 3.2.8. pokrowce na fotele przednie i tylne 3.2.9. dywaniki 3.2.10. tapicerka materiałowa 3.2.11. skrzynia ładunkowa typu wywrotka, trójstronny wywrót, 3.2.12. ładowność skrzyni ładunkowej - min. 800 kg 3.2.13. dodatkowe burty aluminiowe o wysokości ok. 40 cm +/- 3 cm 3.2.14. hak holowniczy 3.2.15. dodatkowo komplet 4 kół zimowych 3.2.16. koło zapasowe 3.2.17. Komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu w Wydziale Komunikacji na terenie RP 3.2.18. Karta gwarancyjna 3.2.19. Instrukcja obsługi w języku polskim 3.2.20. Homologacja na kompletny pojazd 3.2.21. Wyposażenie obowiązkowe określone przepisami Kodeksu Drogowego – gaśnice, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, 3.2.22. UWAGA - Wskazane powyżej parametry i wyposażenie mają charakter wymogów minimalnych. 3.3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia - zgodnie z zapisami SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34130000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 7.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 7.3.1. pieniądzu, 7.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 7.3.3. gwarancjach bankowych, 7.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 7.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 7.4.1. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 7.4.2. jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7.4.3. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.4.4. w przypadkach o których mowa w pkt 10.4.1. - 10.4.3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. 7.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 42 1020 5385 0000 9602 0002 5627 z dopiskiem – wadium w przetargu na dostawę 2 szt samochodów typu wywrotka. 7.6. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 7.7. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7.8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.7.1. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo jeżeli j est wymagane oświadczenie w zakresie przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach