Gmina Skórzec ogłasza przetarg
- Adres: 08-114 Skórzec, ul. Siedlecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 631 28 61 , fax. 25 631 28 91
- Data zamieszczenia: 2019-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skórzec
ul. Siedlecka 3
08-114 Skórzec, woj. mazowieckie
tel. 25 631 28 61, fax. 25 631 28 91
REGON: 71158257500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skorzec.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w zał. nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie: 845 802 kWh. Z uwagi na rozpoczęte i planowane inwestycje, skutkujące powstaniem nowych punktów poboru w trakcie realizacji umowy, przewiduje się możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w załączniku nr 5.1. do SIWZ do 10% całkowitej liczby punktów poboru. W efekcie zmiany liczby punktów poboru bądź zwiększenia mocy umownych przewiduję się możliwość wzrostu zapotrzebowania na dostawy energii w trakcie realizacji zamówienia na poziomie do 10% tj. 930.382,20 kWh. 3. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy. W szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane z ofertą: 1. Formularz oferty, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3. Dowód dysponowania potencjałem podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy). Składane w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie gminy: 1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
Dodano: 2024-03-06 - „Dostawa energii elektrycznej do obiektu Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego przy ul. Siennej 82 w Warszawie“
Dodano: 2024-03-04 - Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów.
Dodano: 2024-03-04 - Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota
Dodano: 2024-03-01 - Dystrybucja energii elektrycznej do obiektów Ursynowskiego Centrum Sportu i Rekreacji od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-03-01 - „Dostawa energii cieplnej, dystrybucja i przesyłanie ciepła do czterech budynków użyteczności publicznej Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga – Północ”
Dodano: 2024-02-26 - "Kompleksowa dostawa energii cieplnej tj. sprzedaż i przesyłanie ciepła za pomocą sieci ciepłowniczej do budynków komunalnych przy ul. gen. T. Pełczyńskiego 24, 24A, 24B i 24 C (...)"
Dodano: 2024-02-26 - Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów.
Dodano: 2024-02-01 - Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa, przesył i dystrybucja energii cieplnej do budynku LXVIII LO przy ul. Narbutta 31 w W-wie oraz budynku SGH przy ul. Wiśniowej 41 w W-wie w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.
Dodano: 2024-01-26