Przetargi.pl
Zakup (dostawa) wyrobów medycznych jednorazowego użytku-9 pakietów

Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-848 Poznań, ul. Długa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 549 121, , fax. 618 529 472
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Długa 42371
    61-848 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 549 121, , fax. 618 529 472
    REGON: 28882800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skpp.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup (dostawa) wyrobów medycznych jednorazowego użytku-9 pakietów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup (dostawa) wyrobów medycznych jednorazowego użytku-9 pakietów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Opis sposobu składania oferty i treść oferty 1. Ofertę należy złożyć na „Formularzu ofertowym”, zgodnym ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru formularza, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Opis przedmiotu zamówienia, zgodny z wzorem zawartym na załączniki nr 1 do SIWZ. 2) Opis przedmiotu zamówienia 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, zgodne z załącznikiem nr 3 Do SIWZ 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodne z załącznikiem nr 5 do SIWZ 5) Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu zgodne z wzorem oświadczenia zawartym w załączniku nr 7 6) Informacje o mały/średnim przedsiębiorstwie Wykonawca załącznik nr 6 7) Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego RODO, zgodnie z załącznikiem nr 8. 8) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (zgodnie z częścią I pkt 16 SIWZ). Pełnomocnictwo określające zakres umocowania we formie pisemnej lub elektronicznej – w oryginale, podpisane (przy formie elektronicznej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w formie notarialnie poświadczonej kopii w postaci pisemnej lub elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, należy złożyć z ofertą 3. Pozostałe Dokumenty i oświadczenia, nie wymienione w ust 2 pkt 1- 8 Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, dostarczy Zamawiającemu na jego wezwanie, w terminie nie krótszym niż 5 dni, 4. Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem 2 oraz opis przedmiotu zamówienia zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ (dokumenty o których mowa w ust 1 i ust 2 pkt 1 ), stanowią treść oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach