Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. J. Brzechwy w Dmosinie i Szkoły Podstawowej w Kołacinie w roku szkolnym 2020/2021

Gmina Dmosin ogłasza przetarg

  • Adres: 95-061 Dmosin, Dmosin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 747 485 , fax. 468 746 294
  • Data zamieszczenia: 2021-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dmosin
    Dmosin 9
    95-061 Dmosin, woj. łódzkie
    tel. 468 747 485, fax. 468 746 294
    REGON: 75014821300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. J. Brzechwy w Dmosinie i Szkoły Podstawowej w Kołacinie w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzedaży biletów dla uczniów dojeżdżających do szkół i powracających do miejsc zamieszkania ze szkół zlokalizowanych na terenie gminy Dmosin w roku szkolnym 2020/2021 z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. Świadczenie usług będących przedmiotem postępowania odbywać się będzie dla uczniów: - Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie, - Szkoły Podstawowej w Kołacinie, 2. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca zobowiązuje się do przewozu przystosowanym do przewozu osób środkiem transportu uczniów do i ze szkół w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021 r. (z zastrzeżeniem Rozdziału 4). 2.2. Łączna liczba uczniów dojeżdżających do szkół i powracających do miejsca zamieszkania wynosi: 195 uczniów dziennie. Liczba ta jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w okresie trwania umowy. 2.3. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20.06.1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 295) rozliczenie przedmiotu zamówienia następować będzie na podstawie zestawienia sprzedanych biletów miesięcznych. Podstawą do sprzedaży biletów miesięcznych szkolnych będą imienne listy uczniów zawierające dane ucznia oraz relacje przewozu. Zamawiający zobowiązany będzie dokonywać aktualizacji imiennej listy uczniów w przypadku, gdy taka okoliczność wystąpi i zobowiązany będzie niezwłocznie przekazać zaktualizowaną listę Wykonawcy. 2.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać taką ilością autobusów, aby zapewnić miejsca siedzące każdemu uczniowi w trakcie przewozu. Autobusy muszą być sprawne techniczne, dopuszczone do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim.2.5. Szacunkowa dzienna długość tras wynosi 512 km. Określona liczba kilometrów nie obejmuje dojazdów autobusów z bazy Wykonawcy do miejsc rozpoczęcia tras i ich powrotów do bazy po odwiezieniu uczniów do miejsca ich zamieszkania. 2.6. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych pozostającym w dyspozycji Wykonawcy transportem na poszczególnych trasach, według ustalonego w porozumieniu z Zamawiającym rozkładu jazdy. Trasy, na których Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi przewozowe określone zostały w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. Kurs autobusu nie może być odwołany. Wykonawca w przypadku awarii musi zapewnić sprawny technicznie pojazd zastępczy maksymalnie w ciągu 2 godzin bez dodatkowej opłaty. Czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert.”2.7. Zamawiający w celu zapewnienia bezpieczeństwa, zapewni opiekunów na poszczególnych trasach w celu sprawowania opieki i utrzymania porządku podczas wykonywania przewozu. Obecność opiekuna jest obowiązkowa w każdym autobusie. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego biletu dla każdego opiekuna. 2.8. Szczegółowy opis tras zawarty jest w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga, aby w ramach kursów regularnych przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych według rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczęcia i zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych wynikających z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2021.2.9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczny przewóz, ubezpieczenie autobusów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z należytą realizacją przedmiotu zamówienia.Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które zmierzają do prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 4. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp : 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, w tym: kierowanie pojazdami na wskazanej przez Wykonawcę trasie, na której odbywa się przewóz uczniów ze szkół z terenu gminy Dmosin 2) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi wskazane w ust. 1 będą w okresie realizacji umowy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320). 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie do spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: a) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, b) datę złożenia oświadczenia, c) wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, d) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. poz. 730) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. poz. 730). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach